Jump to content
Joriz

Derde trailer van L.A. Noire online!


Zojuist hebben we van Rockstar Games de derde trailer ontvangen van het computerspel L.A. Noire. Het spel maakt netzo als Grand Theft Auto IV gebruik van Rockstar Advanced Game Engine. L.A. Noire is een verhaalgedreven, duistere detectivethriller in de klassieke “film noir” periode; de late jaren ’40 van de vorige eeuw. Los Angeles is in die naoorlogse periode een toevluchtsoord voor gelukszoekers en jazzmuzikanten, maar ook een bolwerk van corruptie en misdaad. In deze stad gaat oorlogsveteraan Cole Phelps op jacht naar seriemoordenaars, drugsbaronnen en corrupte agenten. Door het oplossen van breinbrekende zaken en het verhoren van verdachten werk je jezelf op in de rangen van de Los Angeles Police Department en breng je de waarheid boven water in deze door donkere geheimen geplaagde stad.

L.A. Noire komt op 20 mei 2011 in Nederland uit voor zowel Xbox 360 als PlayStation3.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Was al van plan om hem te kopen en dit stimuleert me alleen maar meer om hem willen kopen. Maar toch sta ik niet heel raar te kijken als Rockstar Games hem één keer uitstelt, dat is namelijk traditie. Ook al word L.A. Noire gemaakt door Team Bondi.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb de HD versie even gedownload en toen op native resolutie bekeken. Dan zie je toch nog wel een aantal dingen die ten opzichte van GTA IV niet zijn verbeterd. Pixelige schaduwen, geen AA, rare effecten bij lichteffecten.

Maar als je het op je TV speelt waar je een paar meter van afzit dan zie je dat natuurlijk niet, maar als ze het voor de pC maken...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die is ook al 2 jaar oud ofzo hierboven.

Ik wil liever een gameplay. Vind ik veel handiger om te zien hoe het spel er nu werkelijk uitziet. Denk dat ik hem nog niet bij de release dag ga kopen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...