Jump to content

Geen sfx


trevortjes

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb laatst gta vice city voor een spot prijsje gekocht en vraag me nu af hoe het komt dat ik geen auto geluiden hoor of voetstappen.

Radio en cutscenes doen het wel qua geluid.

Heeft iemand een patch of oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je opgelicht bent en een kopie hebt gekocht.

Beetje snelle conclusie hé, je weet niet wat in zijn visie een spotprijsje is. Die game kost tegenwoordig nog maar 10,- euro. Dus als hij 10,- euro een spotprijsje vindt, waar ik het mee eens ben, hoeft hij niet opgelicht te zijn en gewoon de game op Bol.com ofzo hebben gekocht. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

5 Euro @ bartsmit hier :puh:

Maar waar heb je hem gekocht? Bij een rommelmarkt of in de winkel? En ziet de cd en hoes er goed uit? Al re-install geprobeerd?

Rommelmarkt, 3 euro. (pc-cdrom)

Het hoesje is nog helemaal intact (het oude prijskaartje zit er zelfs nog op die 10 euro aan geeft)

Ik heb twee cd's: Een witte waaronder "play" staat en een zwarte waar "install" op staat.

In het hoesje zit het gebruikelijke boekje met tips, besturing etc in professionele kwaliteit.

Er zit ook een rockstar product registration card bij om exclusieve informatie van rockstar te krijgen en zo.

Op het boekje staat ook het nummer boven een streepjes code 03287 en dit staat ook op het hoesje.

Ik kreeg er ook de kaart bij die ook ongeschonde lijkt met op de ene kant de kaart en andere kant een chic die uit een zwembad komt met een blauwe stijl er omheen.

Alle balkjes qua geluid staan omhoog (ookal zijn het er maar 2 :puh:)

En het viel me op dat toen ik in de cd keek via de pc dat er in de map audio minder bestanden staan dan bij program files, misschien dat het daar aan ligt? :O

Bewerkt: door trevortjes
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...