Jump to content

[E3] Electronic Entertainment Expo 2011


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Persconferentie Microsoft gaat ieder moment ebginnen.

En Halo 4 +Halo Anniversary edition zijn al gelekt :D :D :D

http://www.dailyblam.com/news/2011/06/06/halo-4-halo-anniversary-edition-seemingly-confirmed-by-microsoft-website

Ik vroeg me af of je op de PSVita ook je huidige PSP-games kan spelen, en toevallig is zojuist het antwoord hier (Klik) geplaatst.

Een deel daaruit:

Iedereen die al een mooie collectie heeft opgebouwd voor zijn PlayStation Portable hoeft zich geen zorgen te maken dat deze games verloren gaan als zij een PlayStation Vita kopen.

De PSV beschikt namelijk over, met een mooi woord, backwards compatibility. Dat betekent dat alle PSP-games die je via het PlayStation Network gedownload hebt ook te spelen zijn met de PSV. De PSV kent geen UMD-speler dus alleen digitale games kun je opnieuw spelen.

Het mooiste eraan is nog, Al die PSP games worgen grafisch automatisch opgepoetst.

En het baggere eraan is dat ze gewoon weer achter de fail van de PSP Go aanlopen. :cab:

True, Maar wat ik heb gehoord de PSV games zullen op een speciale Memorycard like harddisk geleverd worden, waardoor de fail van de UMD misschien niet wordt achtervolgd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rinaldootje

    7

  • Kenny-Petrovic

    6

  • Kai-ShockWave

    6

  • TekaLoca

    5

True, Maar wat ik heb gehoord de PSV games zullen op een speciale Memorycard like harddisk geleverd worden, waardoor de fail van de UMD misschien niet wordt achtervolgd.

Maar dan heb je toch niks meer aan je huidige UMD-spellen? Of zou je ze kunnen overzetten?

Link to comment
Delen op andere websites

True, Maar wat ik heb gehoord de PSV games zullen op een speciale Memorycard like harddisk geleverd worden, waardoor de fail van de UMD misschien niet wordt achtervolgd.

Maar dan heb je toch niks meer aan je huidige UMD-spellen? Of zou je ze kunnen overzetten?

Wat ik heb gehoord. Al die umd's die je hebt (Ik ook, heb er iets van 65), zijn waardeloos.

Alle PSP games die je op de PSV wilt spelen, zal je opnieuw moeten downloaden, of ooit al eens hebben gedownload.

Ik hoop echt zo hard dat er iets word gezegd over de volgende GTA.

Dat moet dan van T2 komen

HALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Ziet er zo vet uit nu.

Ik heb een spontane Eyegasm

Halo: Combat evolved Anniversary Edition

November 11 is hij er al.

Een remake. Maar hij ziet er zo vet uit.

Even een updatje.

Je mist niet veel als je niet kijkt, alleen wat Mw3, Gears of war 3, Minecraft voor Kinect, wat Tomb raider, en HEEEEEL veel kinect. Echt ze blijven er maar over doorgaan.

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een grote aankondiging verwacht bij Microsoft, maar het was niet echt heel boeiend. Veel over Kinect. Beelden van MW3 en Tomb Raider waren wel nice. Ik ben erg benieuwd naar de lange persconferentie van Sony. Helaas is die vannacht om 02:00.

Als GTA komt, moet het Sony zijn die 'm aankondgd. Anders wordt het wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het beste was toch als laatste. Die trailer van Halo 4.

toen ik Die vrouw al hoorde zeggen

'John can you hear me' Dacht ik al, Omg het zal toch niet.

zodra ze zij 'Chief are you there' Wist ik dat die vrouw cortana was, en dat het Helo 4 announcement was.

Beste dat er aankomt. Nu wil ik toch een Xbox hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Hoogtepunten Microsoft Persconferentie

• Summer of Arcade: From Dust, Fruit Ninja Kinect, Toy Soldiers: Cold War, Fruit Ninja Kinect en Shadow Planet

• Call of Duty: Modern Warfare 3 demo

• Tomb Raider demo

• EA Sports: Tiger Woods, Madden NFL en FIFA krijgen Kinect

• Mass Effect 3 demo

• Ghost Recon: Future Soldier demo

• Xbox Live: YouTube en Bing support. Zoeken met spraak.

• UFC Undisputed 3 demo

• Gears of War 3 demo

• Forza Motorsport 4

• Kinect: Ryse demo

• Fable: The Journey demo

• 360 exclusive: Minecraft met Kinect

• Kinect: Kinect Disneyland Adventures, Kinect Fun Labs, Kinect Sports Season 2 en Dance Central 2

• Trailer: Halo 4

Hoofdpost bijgewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat er vast een hoop mensen Kinect helemaal de wereld vinden, maar op de verbluffende techniek na vindt ik het helemaal niets eerlijk gezegd. Het enige wat ik heb gezien zijn arcade games zoals sport e.d. met nogal een vertraging in de actie van de persoon en de reactie van het systeem, en daarnaast wat ondersteuning voor shooters door het gebruik van voice capture, maar meer ook niet.. Ik ben niet dol op arcade, en ik hou niet van shooters. Sorry Microsoft, maar dit is niks voor mij.

Ik hoop dan ook dat alle games die Kinect ondersteunen, ook gewoon de normale casual gamer blijven ondersteunen, en dat het niet zo wordt dat je Kinect moet kopen.. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk,Leuk! Ik heb de top 5:

1. Gears of War 3 (Limited Edition al besteld) 65 euro

2. Modern Warfare 3 65 euro wil ik betalen

3. Skyrim wil ik max 30 euro aan betalen

4. Fifa 12 wil ik max 30 euro aan betalen

5. Batman Arkham City wil ik max 30 euro aan besteden.

TOtaal": 220 euro. Heb nu al 40 dus nog 180 sparen. Ik krijg 5 euro zakgeld per week. Dus 36 weken sparen! ;)

Edit Alles gezien tot nu. Nu slapen kijk morgen verder!

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat er vast een hoop mensen Kinect helemaal de wereld vinden, maar op de verbluffende techniek na vindt ik het helemaal niets eerlijk gezegd. Het enige wat ik heb gezien zijn arcade games zoals sport e.d. met nogal een vertraging in de actie van de persoon en de reactie van het systeem, en daarnaast wat ondersteuning voor shooters door het gebruik van voice capture, maar meer ook niet.. Ik ben niet dol op arcade, en ik hou niet van shooters. Sorry Microsoft, maar dit is niks voor mij.

Ik hoop dan ook dat alle games die Kinect ondersteunen, ook gewoon de normale casual gamer blijven ondersteunen, en dat het niet zo wordt dat je Kinect moet kopen..

Dat is precies het zelfde wat ik heb met de PlayStation Move. Hij is nu al bijna een jaar uit maar ik heb nog geen enkele game gezien waarbij ik hem zonodig kan gebruiken dat het me interesseert. Heb hem tot op heden ook nog steeds niet gekocht.

Overigens hoop ik net zoals de anderen dat er een aankondiging voor een volgende Grand Theft Auto komt op de Sony persconferentie om twee uur 's nachts. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...