Jump to content

Assassins Creed: Revelations


benhelsloot

Recommended Posts

assassins creed revelations

Ontwikkelaar Ubiosft Montreal Studios

Uitgever Ubisoft

Genre Actie/Avontuur

Platforms PC, Xbox360 en Playstation 3

Aantal spelers 1

Multiplayer Ja

Release november 2011

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    14

  • benhelsloot

    12

  • Kenny-Petrovic

    5

  • End Of The Riot

    5

Verhaallijn:

In Assassin's Creed 4 speelt Ezio de hoofdrol . Hij treedt in de voetsporen van zijn voorvader uit de eerste Assissin's Creed, want hij reist af naar Constantinopel in het Ottomaanse keizerrijk.

Daar dreigt een groeiend leger van Tempeliers de regio te ontwrichten en daar moet Ezio natuurlijk een stokje voor steken. Ubisoft belooft behalve een nieuw verhaal ook nieuwe gameplay-elementen, waaronder de mogelijkheid om Desmonds herinneringen van de gebeurtenissen aan te passen om "De mysteries uit het verleden te ontcijferen en inzicht te krijgen in de toekomst", wat dat ook moge betekenen.

Extra informatie:

De game krijgt een uitgebreidere multiplayer met nieuwe gamemodi, maps en personages.

Assassin's Creed Revelations bevat veel nieuwe features en enkele belangrijke verrassingen.

Link to comment
Delen op andere websites

De multiplayer van Assassin's Creed: Brotherhood vond ik niet echt fantastisch, ik blijf van mening dat een Assassin's Creed net zo goed is zonder multiplayer. Verder weet ik wel zeker dat deze weer in mijn collectie komt want Ubisoft heeft tot nu toe allemaal te gekke AC's gemaakt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ze moeten alleen wel beginnen op te letten dat ze de serie niet uitmelken.

Deel 4 kan misschien wel te veel van het goede zijn. :{

Als ie zo goed was als AC 2 en ACB mogen ze van mij nog wel even doorgaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi! Deze gaat weer in m'n collectie. Wil nou echt eens weten hoe het afloopt. Ik hoop niet dat het weer een open einde is zoals de vorige delen, want dan kan deze serie nog (té) lang gaan duren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Epic, dit móet ik weer hebben :D! Assassins Creed vind ik echt de vetste verhaallijn ooit hebben... Het wachten op een nieuwe AC-game voelt als het wachten op het nieuwe Harry Potter-deel toen ik klein was :).

Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijke trailer, ik ben er van overtuigt dat deze game fantastisch gaat worden. Ik heb elke Assassin's Creed game gespeeld tot nu toe en vond ze elke keer geweldig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...