Jump to content

Assassins Creed: Revelations


benhelsloot

Recommended Posts

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    14

  • benhelsloot

    12

  • Kenny-Petrovic

    5

  • End Of The Riot

    5

Okéy, naja. Dat land moet de pret van AC niet drukken. Ik ga deze zeker halen!

Constantinopel was gigantisch in de tijd waarin AC zich afspeelt. Dus er gaat genoeg te beleven zijn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Assassin's Creed vond ik ook niet heel bijzonder, Assassin's Creed II vond ik een stuk beter en ook vermakelijker zowel qua verhaal als gameplay en Brotherhood gooide daar nog een schepje boven op. Je zou Assassin's Creed II eens moeten proberen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Niet om jullie voor het hoofd te stoten of zoiets, maar ik weet nog dat ik vorig jaar zomer voor heel goedkoop Assassins Creed I kocht. Ik weet nog dat toen AC nog niet uit was, ik al wel gameplay op HDTV's had gezien en echt enorm onder de indruk was geraakt.

Echter, toen ik het spel zelf had gekocht was ik het spel al snel zat. Je rent, springt en loopt een beetje rond.

Het reizen te paard is wel leuk, maar gaat snel vervelen en de missies zijn nou ook niet bepaald spannend. Ik was 2-3 weken na aankoop alweer uitgekeken op deze game.

Hoe kan het dan toch, dat jullie alle delen spannend en leuk blijven vinden? :o (en dat is een serieuze vraag)

assasins creed 1 vind ik zelf ook de slechtste deel maar de rest van de spellen zijn allemaal thumbsup2.gif

het komt ook door de verhaal wand dat trek je echt in die tijd, misschien moet je AC 2 kopen dan vind je het ook wel leuk

Link to comment
Delen op andere websites

Niet om jullie voor het hoofd te stoten of zoiets, maar ik weet nog dat ik vorig jaar zomer voor heel goedkoop Assassins Creed I kocht. Ik weet nog dat toen AC nog niet uit was, ik al wel gameplay op HDTV's had gezien en echt enorm onder de indruk was geraakt.

Echter, toen ik het spel zelf had gekocht was ik het spel al snel zat. Je rent, springt en loopt een beetje rond.

Het reizen te paard is wel leuk, maar gaat snel vervelen en de missies zijn nou ook niet bepaald spannend. Ik was 2-3 weken na aankoop alweer uitgekeken op deze game.

Hoe kan het dan toch, dat jullie alle delen spannend en leuk blijven vinden? :o (en dat is een serieuze vraag)

Ik blijf het niet spannend vinden. Maar als ik de storyline heb uitgespeeld en de meeste collectables heb gehaald en ff 1 week multiplayer doe ben ik AC ook wel weer zat. (Heb ik het over AC Brotherhood)

Link to comment
Delen op andere websites



Bij het zien van deze trailer wil ik hem direct spelen. Wat ziet dit er fantastisch uit!

Edit:

ook nog enkele screenshots van de gameplay die op de E3 is verschenen. Helaas is dit nog niet in goeie kwaliteit via youtube te bekijken


ACR_SP_SC_10_SD_MeetingYusufInMarket.jpg.jpg
ACR_SP_SC_11_BurningShip.jpg.jpg?slideshow=true



Edit 2: Er is nog een filmpje verschenen waarin Desmond te zien is. Deze is alleen niet van hoge kwaliteit helaas

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...