Jump to content

Assassins Creed: Revelations


benhelsloot

Recommended Posts

Die single-player demo van de E3 had ik al tijdens de persconferentie van Ubisoft gezien. Ziet er allemaal zeer goed uit en daar ben ik ook heel erg enthousiast over. Als ik kijk naar die beelden van die multiplayer van Revelations heb ik er een beetje gemixte gevoelens bij want ik heb in Brotherhood de multiplayer een paar keer gespeeld en ik vond het maar drie keer niks. Ik vind dat Assassin's Creed een hele sterke game is als het geen multiplayer zou bevatten. Als ik dus naar dat filmpje kijk dan zien de moves die ze uitvoeren een beetje raar uit.. Als ze met een wapen in iemand slaan, hakken of hoe je het wilt noemen dan zie je geen bloed? Iemand word van het hoofd tot de schouders dwars doormidden gesneden maar er is geen bloed? Het bovenstuk valt zelfs niet in tweeën.. En wat je verder ook ziet messteken en als die het mes eruit haalt dan is het alsof hij nooit gestoken is.. Ik hoop dat ze daar iets aan gaan doen want dat vind ik toch wel behoorlijk slecht eigenlijk. :-( Ik verheug me op die singleplayer maar de multiplayer zal denk ik weer dezelfde aandacht krijgen die het in Brotherhood kreeg, geen aandacht dus.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    14

  • benhelsloot

    12

  • Kenny-Petrovic

    5

  • End Of The Riot

    5

Mijn verlanglijstje van vorig jaar was Black Ops en AC Brotherhood, deze keer zal het hetzelfde zijn, opnieuw COD en AC: MW3 en AC Revelations. :bier:

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Ook leuk dat er altijd eeb nieuwe stad is, maakt het ook met afwisselend. ^_^

dat is een hele andere wereld waar je nu komt, dus een grote afwisseling :)

Heeft wat meer invloeden uit Assassins Creed 1 volgens mij aangezien het ongeveer "dicht" bij elkaar ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook leuk dat er altijd eeb nieuwe stad is, maakt het ook met afwisselend. ^_^

dat is een hele andere wereld waar je nu komt, dus een grote afwisseling :)

Heeft wat meer invloeden uit Assassins Creed 1 volgens mij aangezien het ongeveer "dicht" bij elkaar ligt.

ja, een donker gevoel

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de eerste Assasin's Creed nooit uitgespeeld; is de stad wel ok?

er zijn meer steden in AC 1 en die zijn wel oké

en je hebt ook een groot landschap daar is het wel leuk om te klote met ridders

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Mijn verlanglijstje van vorig jaar was Black Ops en AC Brotherhood, deze keer zal het hetzelfde zijn, opnieuw COD en AC: MW3 en AC Revelations. :bier:

Mij hetzelfde alleen het is verlengd dat lijstje.

  • Assasin's Creed: Revelations
  • Call of Duty: Modern Warfare 3
  • Gears of War 3

Zeker veel zin in deze game! Er zit altijd een boel actie in en ook de tijd dat deze games zich altijd afspeelt is fan-tas-tisch!

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...