Jump to content

Assassins Creed: Revelations


benhelsloot

Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    14

  • benhelsloot

    12

  • Kenny-Petrovic

    5

  • End Of The Riot

    5

Nog heel even en hij is er!

Goed dat ik gepreorderd heb dan krijg ik de Special Edition voor de prijs van ge gewone editie :D.

Overigens daarnet het boek Assassins Creed Renaissance gekregen :D.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

ok ik ga niet spoile maar dit spel heeft ect een kut einde nog erger dan ac2 en acb bij elkaar

kan ik nu weer 1 of 2 jaar wachten voor de volgende deel.

wrm maakt ubisoft gwn geen fatsoenlijke einde

Ach man. Anders kunnen ze geen games meer maken.

Heb het ook net uitgespeeld. Wat een ongelooflijk onthullend en ontroerend einde..

Link to comment
Delen op andere websites

Wel een leuke reeks hoor Assasin's Creed, maar het begint echt wel langdradig en vervelend te worden. Je kan geen games blijven maken over hetzelfde concept. :N

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Wel een leuke reeks hoor Assasin's Creed, maar het begint echt wel langdradig en vervelend te worden. Je kan geen games blijven maken over hetzelfde concept. :N

VOlgende keer is weer vernieuwend aangezien je dan niet meer met Ezio speelt. Overigens vond ik het verhaal wel wat aan de korte kant. En ontroerende stukjes van Altaïr.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar gaat deze game eigenlijk precies over en wat is het doel?

Heb je Deel 1,2 en 3 gespeeld? Want dit is een vervolg en einde op deel 2 en 3.

Dat vroeg hij niet.

Je kunt simpelweg niet in een paar zinnen uitleggen waar deze game over gaat. Om het goed uit te leggen ben je zó vijf minuten aan 't praten om de rode draad uit te leggen. Het is enorm ingewikkeld en dat maakt 't interessant.

<hier zitten geen spoilers in, dus je kunt het gerust lezen>

Kortweg en heel globaal gaat 't over de strijd tussen twee groepen binnen de mensheid: de Templars (tempeliers) en de Assassins (sluipmoordenaars). De Tempeliers zijn de 'bad guys' (althans, zo worden ze geschetst) die overal in alle bestuur een vinger in de pap willen hebben en met corruptie de mensheid proberen te ruleren, en de Assassins zijn degenen die daar tegen indruisen, een beetje een soort van "Robin Hood"-situatie, grofweg. Zij proberen de mensheid te bevrijden van corruptie en de wereld een betere plaats te maken voor iedereen.

Dit alles vindt plaats in 80% non-fictieve omgevingen. Bijna alle personages hebben ook daadwerkelijk bestaan, net zoals de steden en gebieden waar het zich afspeelt.

Dit hele conflict speelt al eeuwen of misschien zelfs millennia. In de toekomst ben je de hoofdpesoon Desmond Miles. Hij behoort tot de Assassins en heeft meerdere voorvaderen die allemaal een belangrijke rol aan de kant van de Assassins hebben gespeeld in het conflict tussen de Assassins en de Tempeliers. Volgens de game zitten herinneringen van je voorouders in je DNA opgesloten en met behulp van een speciale machine (de "Animus") kun je deze herinneringen herleven.

Een van Desmond's voorvaderen is Altaïr: de eerste game speelt zich rond deze persoon af. Je bent dus eigenlijk Desmond Miles, die via de machine dus een gedeelte van het leven van Altaïr herleeft. In deel twee en de twee vervolgen van deel twee ("Brotherhood" en "Revelations" spelen zich allemaal in dezelfde tijd af) herleef het leven van Ezio.

Waarom dit alles? Simpel. De Tempeliers en de Assassins willen beiden door middel van het herleven van de herinneringen bepaalde geheimen zien te ontrafelen en daaruit weer informatie krijgen waarmee ze de overhand kunnen nemen in het eeuwige conflict tussen de groepen en dit gevecht winnen. Om die reden zit je in de Animus en speel je dus delen van de levens van je voorouders.

Deze informatie is allemaal héél globaal, de game zelf gaat véél en véél dieper. Deel 1 was revolutionair, maar saai omdat je op een gegeven moment veel van 'tzelfde doet. Deel twee was daarin weer superieur aan deel één en de twee vervolgen van deel één borduren zo'n beetje voort op deel twee qua kwaliteit. Ik zou deel 1 wel zéker spelen, in ieder geval totdat je het saai vindt worden. Daarna móet je sowieso ook deel twee spelen, want dat vind ik echt de beste uit de reeks tot nu toe.

Deze serie is echt een aanrader, ik ben echt een groot fan hiervan geworden. De vrijheid in de gameplay door middel van het 'freerunnen' is echt ongelooflijk tof en in combinatie met het overinteressante verhaal en de diverse gameplay, is het echt top.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Wel een leuke reeks hoor Assasin's Creed, maar het begint echt wel langdradig en vervelend te worden. Je kan geen games blijven maken over hetzelfde concept. :N

VOlgende keer is weer vernieuwend aangezien je dan niet meer met Ezio speelt. Overigens vond ik het verhaal wel wat aan de korte kant. En ontroerende stukjes van Altaïr.

bedankt dat je onthuld hebt dat ezio dood gaat :(

ik wou hnet einde nog niet wete het dan in een spoiler gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik heb van iemand AC4 te leen gekregen.

ik heb al enkele missie's voltooid, maar graag hou ik me ook bezig met rondlopen in Constantinopel.

Ik zoek gebouwen die ik kan renoveren om dan zo makkelijk geld te verdienenen.

Maar ik heb er nog maar enkele en zou graag een kaart krijgen van iemand waar al deze gebouwen op staan.

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik heb van iemand AC4 te leen gekregen.

ik heb al enkele missie's voltooid, maar graag hou ik me ook bezig met rondlopen in Constantinopel.

Ik zoek gebouwen die ik kan renoveren om dan zo makkelijk geld te verdienenen.

Maar ik heb er nog maar enkele en zou graag een kaart krijgen van iemand waar al deze gebouwen op staan.

Alvast bedankt!

Ok ik zal het even haarfijn uitleggen. :)

Als je select drukt voor de kaart en vervolgens R1. Krijg je de kaart te zien waarop Constantinopel in districten is verdeeld. Deze districten zijn dan of van de Assassins of van de tempeliers. Het is de bedoeling dat jij deze districten van de tempeliers gedurende het spel overneemt.

Door middel van een synchronisatie vanuit een toren krijg je deze zaakjes op je map te zien. Als je in het gebied bent van een tempeliers zie je deze gebouwen die jij dus wil renoveren als slotjes. Als je in een gebied bent die bezit word door de assassins zie je deze gebouwen in het grijs op je map. Een beetje doorzichtig. En als je ze al hebt overgenomen zie je ze wit.

Dus eerst moet je de gebieden overnemen door de leiders te verslaan. Deze kun je dus op je '2e kaart' vinden. Dan synchroniseer je de omgeving vanuit een toren. Hiermee worden de zaakjes doorzichtig te zien op je map. En dan renoveer je deze gebouwen met een kleine investering van meestal 600-1000 Akce(Ottomaanse munteenheid). Deze genereren dan inkomsten voor Ezio die je dan kan ophalen bij een bank.

Duidelijk? Succes ermee! thumbsup2.gif

-----

@Cheers.

Ik heb het spel nog niet uitgespeeld, maar moechy geeft alleen aan dat je niet als Ezio speelt. Dit betekend natuurlijk niet per se dat Ezio sterft in Revelations. Het is bekend dat Revelations het laatste deel is dat Ezio de protagonist is en waarschijnlijk zal het volgende deel zich afspelen in Egypte. Al is dat laatste volgens mij alleen nog een gerucht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...