Jump to content
Joriz

L.A. Noire Launch Trailer online!


Zojuist hebben we de nieuwste trailer van Rockstar Games ontvangen van het detective spel L.A. Noire. De korte launch trailer laat nogmaals zien waar het in LA Noire allemaal om draait, namelijk het zijn van een goede detective in de zeer criminele en corrupte stad Los Angeles. Veel kijkplezier! ;)

L.A. Noire komt op 20 mei 2011 in Nederland uit voor zowel Xbox 360 als PlayStation3. Houd GTAGames.nl in de gaten voor de LA Noire actie waarmee exclusieve goodies zijn te winnen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik vind het jammer dat rdr en LA noire niet voor de PC zijn boink.gif

Eindelijk iemand die ook vind dat ze op pc moeten komen.

Vind ik al sinds hij bevestigd is :puh: Maar het is ook wel weer beter. op de XboX en PS3 heb je nu niet temaken met systeemeisen etc.

Mooie trailer verder

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het jammer dat rdr en LA noire niet voor de PC zijn boink.gif

Eindelijk iemand die ook vind dat ze op pc moeten komen.

Vind ik al sinds hij bevestigd is :puh: Maar het is ook wel weer beter. op de XboX en PS3 heb je nu niet temaken met systeemeisen etc.

Mooie trailer verder

Denk meer dat het gaat om het kopiëren van games, wat op de PC veel gemakkelijker gaat. Denk dat jullie gewoon even geduld moeten hebben, opeens komt hij uit het niets, wat ook het geval was bij IV.

Weer een spectaculaire trailer, laat de game maar komen! Volgens mij word dit spel je geld (59,99 euro) echt wel waard. :bier:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het jammer dat rdr en LA noire niet voor de PC zijn boink.gif

Eindelijk iemand die ook vind dat ze op pc moeten komen.

Vind ik al sinds hij bevestigd is :puh: Maar het is ook wel weer beter. op de XboX en PS3 heb je nu niet temaken met systeemeisen etc.

Mooie trailer verder

Denk meer dat het gaat om het kopiëren van games, wat op de PC veel gemakkelijker gaat. Denk dat jullie gewoon even geduld moeten hebben, opeens komt hij uit het niets, wat ook het geval was bij IV.

Weer een spectaculaire trailer, laat de game maar komen! Volgens mij word dit spel je geld (59,99 euro) echt wel waard. :bier:

Wat voor computer ga je dan nodig hebben man. Als GTA IV al hoge systeemeisen heeft..

Bewerkt: door TekaLoca

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Damn, ik heb echt veel zin in deze spel. Ik ga heel Haarlem doorzoeken als het nodig is om deze game 20 Mei in huis te hebben. Is hij niet bij de winkel bij mij in de buurt ga ik wel naar Haarlem Noord maar ik moet en zal deze spel dit weekend spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Damn, ik heb echt veel zin in deze spel. Ik ga heel Haarlem doorzoeken als het nodig is om deze game 20 Mei in huis te hebben. Is hij niet bij de winkel bij mij in de buurt ga ik wel naar Haarlem Noord maar ik moet en zal deze spel dit weekend spelen.

ja ga je DEZE game halen?xD

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...