Jump to content

Terraria


.Corneria.

Recommended Posts

Naam: Terraria

Genre: Free Roam, Action, RPG.

Uitgever: Re-Logic

Officiële Website: Terraria website

Types: Terraria kan je zowel in SinglePlayer spelen als in MultiPlayer. Alleen zijn er nu nog niet zo veel servers online. Het spel is nog maar 3 dagen uit. puh2.gif

Extra: Het is een soort van Minecraft in 2D en het is alleen te koop op steam (tot nu toe).

Mening: Zelf vind ik het spel zeer leuk. Er zijn vele mogelijkheden (eigenlijk wat meer dan in Minecraft bloos.gif). Check zeker is Lets Play's op Youtube. knipoog.gif

[media]

[/media] Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier al wel video's van gezien door onder andere X (Davidr64yt) die hier nu ook een Let's play van heeft. Het lijkt me een leuk spel. Ik vind het jammer dat het weer geld kost, want dit kon wel een goed gratis alternatief zijn voor Minecraft. Al moet ik wel zeggen dat als ik de kans krijg om tussen deze 2 games te kiezen (Minecraft of Terraria) ik toch voor Minecraft zal gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb deze game. Het is weer eens wat anders al Minecraft. Je hebt meer avontuur, meer monster, meer wapens en ga zo maar door. Dus als je Minecraft zat word moet je gewoon eens deze proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste video die ik zag, was van PaperBatVG. Hij had de game al voor 'ie uit was, gegeven door de makers zodat hij er "reclame" kon voor maken. In het begin was ik een beetje als "wat een Minecraft ripoff", maar ik heb 'm nu zelf (op dit moment nog illegaal, maar morgen koop ik 'm als het geld van m'n bankrekening op m'n PayPal is gezet), en ik vind het een geweldige game. Ok, heel veel dingen zijn net zoals minecraft en de makers van Terraria hebben sowieso minecraft gebruikt als hun bron van inspiratie, maar er is zoooooveeeeel meer te doen. Wapens, boss fights, stuff dat je kan gebruiken.

Het geeft je ook veel meer voldoening om ores en andere te vinden, omdat je ze ook echt kan gebruiken. Om nog maar te zwijgen van de hidden chests met epic items in. Ik heb tot nu toe die ene spiegel die je naar je spawn transporteert als je erin kijkt, en de "cloud in a bottle" die je toelaat om te double jumpen. Ook de grappling hook is erg handig. :*D

En heb totnogtoe al de guide, demolitionist en merchant laten intrekken in m'n woonst. Heb nog geen wapen of hart gevonden, dus de nurse en arms dealer laten nog op zich wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...