Jump to content
Joriz

L.A. Noire laat je Playstation 3 crashen?!?


GTAGames.nl afbeelding
L.A. Noire is nog geen eens uit in Europa, maar na vele positieve reviews en reacties komen er vanuit de USA (waar mensen het spel al sinds dinsdag kunnen spelen) een klein aantal klachten binnen dat L.A. Noire er voor zorgt dat de Playstation 3 crasht. Naast het onderstaande statement heeft Rockstar Games alleen nog de volgende generieke support oplossing online.

We have received a very small number of customer support questions about PS3’s overheating or shutting down while playing L.A. Noire. At this time, Rockstar Games and Sony can confirm that neither L.A. Noire or firmware update 3.61 are causing the PS3 hardware to overheat. We are both committed to working hard to find solutions to this and any issues that may arise. If you are experiencing any issues with L.A. Noire or your PS3 hardware, please contact technical support using any of the means provided below:

Rockstar Support: www.rockstargames.com/support
Rockstar Support on Twitter: @RockstarSupport

Ook melden Xbox 360 gebruikers zich met een zelfde probleem. De vraag is nu of er een serieus probleem is of doen mensen na maanden hun stoffige oude console weer aan waardoor hij sowieso hitte problemen zou krijgen? Of ligt het aan het feit dat het door Twitter en andere web 2.0 media makkelijker is om te klagen, dan 5 jaar terug waaarbij al deze klaagbaken nog niet bestonden en je van weinig klachten hoorde? We kunnen het iedergeval aan de positieve kant bekijken, het lijkt er dus op dat L.A. Noire echt het maximale uit de console haalt waardoor het spel er zo goed uit ziet.

L.A. Noire ligt vanaf morgen de Nederlandse gamewinkels voor zowel Xbox 360 als PlayStation3. Houd GTAGames.nl in de gaten voor zelfgemaakte gameplay filmpjes en screenshots van L.A. Noire. Tevens zal er zeer snel een actie komen op GTAGames.nl waarbij onder andere L.A. Noire T-shirts zijn te winnen!

Bron: Rockstar Games Newswire
Foto: Beatrice Murch

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Is het nu verstandig om hem niet te kopen of te wachten?

Het probleem komt zover ik kan vinden vooral voor bij de oudere (stoffige?) Playstation 3's. En zoals ik al zei kan door de Twittergeneratie het probleem groter lijken dan het daadwerkelijk is. Als 50 mensen iets klagen lijkt het tegenwoordig heel veel terwijl waarschijnlijk al miljoenen mensen het spel zonder problemen spelen. Ik ga het iedergeval morgen spelen en ik verwacht geen enkel probleem.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik snap de conclusie niet? Vanwege de Twitter generatie kunnen klachten groter lijken? Waarom is dit dan niet zo geweest bij de vorige COD's? Daar worden er met grote aantallen meer verkocht, niks gehoord over een crashende PS3. Zelfde geld voor Crysis 2, mocht je de mooiheid als argument willen gebruiken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb hem gisteren al gespeeld, en geen enkel probleem ervaren na het updaten naar de laatste firmware en de installatie van het spel. Het spel is het ook zeker waard om te kopen, mits je je lol op kunt met alleen een storyline. Na ongeveer twee uur spelen heb ik een zaak voltooid (+ enkele zaken die je worden voorgeschoteld in het begin, om het spel te leren) en ben ik er nog steeds heilig van overtuigd dat dit een mooi spel is. Een tip: zorg voor een goed geheugen en houd alles in de gaten, want het kan allemaal van belang zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Aangezien het nog maar bij een kleine groep gamers voorkomt, is er nog geen patch of iets dergelijks uitgebracht.

Ik denk dat het puur toeval is dat dit gebeurt bij deze groep, aangezien het bij elke game kan voorkomen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Aangezien het nog maar bij een kleine groep gamers voorkomt, is er nog geen patch of iets dergelijks uitgebracht.

Ik denk dat het puur toeval is dat dit gebeurt bij deze groep, aangezien het bij elke game kan voorkomen.

Ik start nu voor het eerst mijn PS3 met L.A. Noire op en zie:

post-1-1305881502,1.jpg

Blijkbaar is er toch nu al iets gepatched. De fix is trouwens maar 10 MB.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Blijkbaar is er toch nu al iets gepatched. De fix is trouwens maar 10 MB.

Dit vond ik elders (verklaring van het probleem):

The problems occur on both Xbox 360 and PlayStation 3 consoles, but is said to affect only a small portion of users; a quick fix for the issue is to delete the user data associated with the game and start on a new username. RockStar Games reports that they are working on a permanent patch that will fix the bug, but notes that the workaround they discuss on their FAQ will provide users with a temporary solution. The release date of the LA Noire patch has not been discussed publicly, although with much of their reputation on the line, RockStar Games is likely to produce one soon.

Bron

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...