Jump to content

The Golden Guys Clan


Bassieboy35

Recommended Posts

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    53

  • theboss100

    7

  • xyzze01

    7

  • -scarface28

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Naam (voornaam):Bram

Leeftijd:14

Wat is de reden waarvoor je The Golden Guys Clan wil joinen?:je hebt me uitgenodigt en ik wil je een plezier doen en in een clan zitten.

Wat houd je in voor de clan?:hoe bedoel je.

Welke GTA's heb je op de PC:alleen 4 maas III en sa op de xbox.

Heb je een PS3:nope

Wat is je PSN ID?:wat is dat

Welke spellen heb je op de PS3 (als je er een hebt):

Heb je een headset of een microfoon voor PC en/of PS3: voor pc.

Games for Windows Live id:waar vind je die?

Anders wat je nog kwijt wil:sorry dat ik zo weinig weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent aangenomen :) bedankt dat je the golden Guys clan wilt joinen ik zal binnenkort een ledenlijst maken.

Je weet wel veel maar het Windows live is je accountnaam waarmee je inlogt op GTA 4. Als je dat nog even vermeld dan is het goed.

Vanaf nu kunnen we ook soort van meetings doen omdat er nu 2 inzitten. Zie later voor meer informatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Opgelet! All signatures voor deze clan die ik reeds voorbij heb zien komen in dit topic zijn te groot. De maximale grootte van een signature is 500x150px en 100kb. Alle signatures overschrijden deze grens van 100kb, en sommige sigs overschrijden bovendien ook de hoogte en/of breedte.

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent aangenomen :) bedankt dat je the golden Guys clan wilt joinen ik zal binnenkort een ledenlijst maken.

Je weet wel veel maar het Windows live is je accountnaam waarmee je inlogt op GTA 4. Als je dat nog even vermeld dan is het goed.

Vanaf nu kunnen we ook soort van meetings doen omdat er nu 2 inzitten. Zie later voor meer informatie.

dankje, maar ik heb een vraag als ik in gta inlog op games for windows live zecht hij dat ik geen verbinding kan maken met live.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je als het goed is een update doen. heb je trouwens al behoefte aan een gta 4 meeting?

sorry heb het heel druk met school het kan nog ff duren voor dat kan. maar als ik kan zal ik er zijn ook. ik zend je wel een pb met alles wat je nog moest weten en nog iets meer maar dat kan nog ff duren.

sorry :bonk: moet veel leren. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Lid worden

Naam (voornaam):stephan

Leeftijd:13

Wat is de reden waarvoor je The Golden Guys Clan wil joinen?:ik wil in een clan en dit leek me wel een leuken

Wat houd je in voor de clan?:wat bedoel je

Welke GTA's heb je op de PC:gta iv meer niet

Heb je een PS3:nope

Wat is je PSN ID?:was da

Welke spellen heb je op de PS3 (als je er een hebt):heb geen ps3

Heb je een headset of een microfoon voor PC en/of PS3:alleen voor pc

Games for Windows Live id:funhouseNL

Anders wat je nog kwijt wil:niks

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...