Jump to content

[LA] Wat was jou eerste indruk van L.A Noire?


GTAKevin023

Recommended Posts

Toen je het spel kocht en je ging het spel spelen wat was toen jou eerste indruk?

Ik vond het echt gaaf. Hij is mooier dan Red Dead Redemption en misschien ook leuker.

Heb je al wat klachten over het spel wat je minder vindt? Het liefst met een spoiler beantwoorden.

Ja, ik vindt het jammer dat je niet je wapen kan pakken wanneer je wilt. Hopelijk kan dat later wel want ik ben bang dat de vrijheid in dit spelletje wat minder is dan in Red Dead Redemption of Grand Theft Auto.

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    10

  • Faenty.

    9

  • End Of The Riot

    6

  • Cheers.

    5

mooier dan Red Dead Redemption en misschien ook leuker.

Ben ik het niet mee eens, Het lijkt meer op een tekenfilm door die blije en felle kleuren..

Tja, ik twijffel ook maat. Maar sommige dingen zijn weer veel mooier en bij sommige dingen is Red Dead Redemption weer mooier. Misschien heb je gelijk maar ik vindt het niet op een tekenfilm lijken hoor of felle kleuren.

Link to comment
Delen op andere websites

mooier dan Red Dead Redemption en misschien ook leuker.

Ben ik het niet mee eens, Het lijkt meer op een tekenfilm door die blije en felle kleuren..

Dat is nu eens helemaal belachelijk maar toch blijft het een mening. L.A. Noire valt dan ook helemaal niet te vergelijken met Red Dead Redemption.. De graphics zijn ongelooflijk prachtig voor de setting van een spel als Red Dead Redemption.

Waar zie jij overigens blije en felle kleuren bij L.A. Noire?

Link to comment
Delen op andere websites

De cases zijn leuk. Ik was bij Arson en kreeg echt een verslaving in me door dat verhaal. Ik had geen zin meer en toch weer wel. Heel raar. Einde is wel mager en Free Roam kan ook beter vind ik. Maja, het is geen GTA kun je dan zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nou eenmaal niet de bedoeling dat je op iedereen begint te knallen.

Je moet sowieso al proberen om eerst de misdadiger levend te vangen. :puh:

Bij die sub-missies is dat zowat onmogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

ja maar dat je je wapen niet zomaar kan pakken want ik zie nooit dit doen oe een agent ff neerknallen of een burger :D

In het echt wordt toch ook niemand neergeschoten door een politie agent voor niets xD

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een beetje laat omdat ik het spel sinds maandag heb maar ik vind het spel er 'levendiger' uit zien als je door de straat rijd lijkt het leven veel 'vrolijker' als in GTA reeks en er is meer te doen. Ook is het leuk dat je in huizen kan.

Wel vind ik het jammer dat er geen ondergrondse politie parkeer plaats is of een soort politie truck.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een beetje laat omdat ik het spel sinds maandag heb maar ik vind het spel er 'levendiger' uit zien als je door de straat rijd lijkt het leven veel 'vrolijker' als in GTA reeks en er is meer te doen. Ook is het leuk dat je in huizen kan.

Wel vind ik het jammer dat er geen ondergrondse politie parkeer plaats is of een soort politie truck.

Meer te doen? Totdat je alles hebt gehad aan submissies en zoektochten denk ik? Toch wel genoeg te doen, rijden, rijden, rijden :bonk:

Het leven vrolijker snap ik wel, het is de wederopbouw na een oorlog. Mensen krijgen weer hoop, alsof het er vanaf straalt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...