Jump to content

[LA] Wat was jou eerste indruk van L.A Noire?


GTAKevin023

Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    10

  • Faenty.

    9

  • End Of The Riot

    6

  • Cheers.

    5

Een toffe game behalve dan het feit dat je in free roam buiten de street crimes niet zoveel kan doen en vooral spijtig dat je naast de actiescenes niet gewapend kan rondlopen !

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik denk dat L.A Noire 10x saaier wordt dan RDR als je het uitgespeeld hebt. Ik heb al een tijdje geen L.A Noire gespeeld. Vindt het niet echt veel aan. Mooi spel en leuke missies maar ik ben gewoon gek op free roam en dan wil ik gewoon bijna alles kunnen doen zoals wapens trekken en moorden plegen. Daar is gta en RDR heel erg geschikt voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat L.A Noire 10x saaier wordt dan RDR als je het uitgespeeld hebt. Ik heb al een tijdje geen L.A Noire gespeeld. Vindt het niet echt veel aan. Mooi spel en leuke missies maar ik ben gewoon gek op free roam en dan wil ik gewoon bijna alles kunnen doen zoals wapens trekken en moorden plegen. Daar is gta en RDR heel erg geschikt voor.

Je moet LA Noire ook niet met die 2 games vergelijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik he me vanaf het moment dat ik erover hoorde al voorgehouden dat het een totale andere game is dan GTA en RDR, daarom valt ie me ook totaal niet tegen. Ik heb 'm gekocht op de releasedatum en heb nu 14 cases gedaan, ik doe het rustig aan. Ik vind het een erg leuk spel, erg origineel en erg mooi gemaakt ook. Het oogt een beetje als een film uit die tijd, dat spreekt me wel aan. Ik ben ook zeker van plan voor de 100% te gaan. Met het speuren naar collectables en het oplossen van streetcrimes zie je namelijk wel veel meer van de stad dan met alleen de verhaallijn-missies, is mijn ervaring.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind alleen het vinden van auto's door de hele stad een rare taak voor een detective. Dus hij mag zomaar garages binnen gaan en auto's stelen, En dat voor een realistische game, Maarja gewoon iets wat me opviel.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eerste indruk was van L.A noire dat het zo'n detective spelletje was.

En dat je dus iets moest uitzoeken.(bijv. wie iemand heeft vermoord)

En dat het zijn afspeelde in natuurlijk,Los Angeles.

Verder lijkt L.A noire mij een goed en leuk spel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Mijn eerste indruk was dat je het wapen kon pakken wat je wou, dat je gewoon kon schieten op iedereen, enz. Ik vind de verhaallijn echt heel goed, dus daar hoor je me niet over klagen, maar ik vind het spel na de verhaallijn zo saai.. Je kunt haast niks meer doen, allen die street-crimes, in al die auto's rijden en wat achievements proberen te halen. Daar hadden ze wel meer op mogen letten van wat ze na de verhaallijn zouden kunnen doen. Beetje meer afwisseling.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...