Jump to content

[LA] Grappige dingen.


Faenty.

Recommended Posts

Je kunt drinken van de water dingen op het politiestation.

Als je in een brandweer auto gaat zitten (bijv.) zegt je partner iets zoals: Are we really going to drive this.

Je kunt op sommige bankjes zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik liep met m'n partner de straat over en ik word aangereden. Ik hoorde 'knak' en ik ging door m'n benen en viel op m'n partner, daar hoorde je ook knak en hij viel ook. xd

Link to comment
Delen op andere websites

I love LAN's great attention to detail. There are many interesting finds throughout the game. For example, when you discover the Chevrolet Woody (a hidden vehicle) next to that same garage there is an inaccessible tennis court off to the right but if you look carefully at the driveway and the front yard of the neighboring house you will notice that several tennis balls have gone over the fence and landed there.

Klik op Y (of driehoekje) om in etalages van winkels te kijken.

>>> Door Joriz: We zijn een Nederlands forum dus mag je alles gewoon in het Nederlands typen<<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik reed weg bij het politiestation ik moest uitwijken toen reed ik tegen een lantaarnpaal op toen ging ik ongeveer 5 meter de lucht en en lande ik op een auto. het is niet zo grappig maarja

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moest zo'n gozer met een pan op zn kop achtervolgen. Toen had ie het over Panubians ofzo, ik hoorde het niet goed. Het is misschien een Street Crime, maar wel een geweldige!

Verder niet zoveel meegemaakt. Alleen dat ik een schot in de lucht maak om een man te stoppen. Rijd er een shovel door me heen en weer terug. Maar het was dat korte filmpje dat ie wat schreeuw in drie seconden, niks aan de hand :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je iemand achtervolgt dan moet je op hem richten dan verschijnt er een cirkel die wit wordt gevuld als je blijft richten als deze helemaal vol is dan schiet hij in de lucht. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

In een bepaalde case hangt er aan de muur een poster met daarop de Filmtitel *Gay Cwboys* :puh:

ook is er ergens een gay cowboys rekwisiet.

Ja, een zadel.

In "The Fallen Idol".

Overigens zou het wel eens een verwijzing naar Red Dead Redemption kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...