Jump to content

[LA] Einde L.A. Noire (Spoiler!)


Toni Caprioni

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Wat vinden jullie van de storyline van L.A. Noire en het einde ervan?

Ik vind zelf het einde best raar, een beetje Red Dead Redemption achtig, slecht einde zoals je daar ook had. Terwijl je dan wel weer in Free Roam loopt met Cole Phelps, maar goed. Ikzelf plak er een verhaal achter, dat hij zijn dood in scene zet en de onderwereld en corruptie hard aanpakt, in een strijd met veel wraakgevoelens:P.

Leave a comment!!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    15

  • TekaLoca

    8

  • Die Hard

    4

  • Toni Caprioni

    3

Ik moet hem nog uitspelen dus ik open de spoiler nog niet. Als ik hem uit heb edit ik deze post/plaats ik wel een nieuwe.

Kan iemand me trouwens (in een spoiler) uitleggen waarom je dedegradeerd wordt naar Arson, en dat je vrouw je buiten gooit? Het heeft wel wat met Elsa te maken maar ik volgde niet erg goed wat er toen gebeurde..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet hem nog uitspelen dus ik open de spoiler nog niet. Als ik hem uit heb edit ik deze post/plaats ik wel een nieuwe.

Kan iemand me trouwens (in een spoiler) uitleggen waarom je dedegradeerd wordt naar Arson, en dat je vrouw je buiten gooit? Het heeft wel wat met Elsa te maken maar ik volgde niet erg goed wat er toen gebeurde..

Volgens mij heb je jouw vrouw bedrogen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent naar bed geweest met één van de vrouwen die betrokken waren in je zaak. Je baas is daarachter gekomen omdat iemand foto's had gemaakt (volgens mij je vrouw zelf...). Als detective is dit natuurlijk onacceptabel en daarom ben je ontslagen. Uiteindelijk besloot je zelf om weer onderaan de ladder te beginnen bij Arson en je vrouw wilt nooit meer iets met je te maken hebben. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag aan degenen die het uit hebben gespeeld. Ik ben namelijk bij de case dat die man is aangereden en heb hem vandaag gekocht maar wil hem niet snel uitspelen. Moet ik nog veel cases? Of moet ik minder spelen dat ik het niet gauw uitspeel?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag aan degenen die het uit hebben gespeeld. Ik ben namelijk bij de case dat die man is aangereden en heb hem vandaag gekocht maar wil hem niet snel uitspelen. Moet ik nog veel cases? Of moet ik minder spelen dat ik het niet gauw uitspeel?

Je hebt nog aardig wat zaken voor je, dus in principe ga je echt niet te snel. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Oké mooi want dat heb ik vaker bij mooie spellen namelijk. Is het ongeveer de lengte van RDR?

Qua verhaal denk ik wel..

Ik heb hem overigens uit en ik snap niet dat mensen het een klote-einde vinden.

Cole offert zijn leven op voor de mensen die hem dierbaar waren. Hij stierf hier nu wel door corruptie (anders was hij daar nooit beland) maar ik vind het nog best een mooi eind. Ik weet niet wat er na de credits gebeurd want die zijn op dit moment aan het afspelen..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...