Jump to content

[LA] Einde L.A. Noire (Spoiler!)


Toni Caprioni

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    15

  • TekaLoca

    8

  • Die Hard

    4

  • Toni Caprioni

    3

Dat risico heb je natuurlijk als je gaat rond kijken op een wiki. Je kan beter eerst het verhaal uit spelen en daarna eens op een wiki gaan kijken als je geen spoilers wilt zien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Net uitgespeeld. Er was eindelijk genoeg actie in de laatste "hoofdstukken". Ook een onverwacht einde, net zoals Red Dead. Nieuwe trend van Rockstar? Maar verder een goed verhaal met spannende scenes en mooie sfeer. Nu maar eens de DLC bekijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij leek het of dit einde een vervolg aankondigd met jack als DA investigator die dan achter roy earle en de rest van de corrupte bende die nog overschiet aangaat. Maar het kan ook dat het gewoon gedaan is want de aangekondigde dlc zijn allemaal cases voor cole (wat ik ook goed vind).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net de game uitgespeeld en moet toegeven dat het precies zo'n soort einde was als bij Red Dead Redemption. Wel jammer dus, want ik heb altijd liever dat je gewoon verder kunt spelen met de originele hoofdrolspeler (Cole Phelps dus). :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net de game uitgespeeld en moet toegeven dat het precies zo'n soort einde was als bij Red Dead Redemption. Wel jammer dus, want ik heb altijd liever dat je gewoon verder kunt spelen met de originele hoofdrolspeler (Cole Phelps dus). :puh:

Als je bij "Scenes" Free Roam kiest bij één van de hoofdstukken dan speel je weer gewoon met Cole Phelps.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat wist ik al. :) Sowieso ben ik bezig met het 'replayen' van de cases, omdat ik nog niet bij elke 5 sterren heb. Daarna doe ik nog de overige dingen (Street Crimes, laatste 2 auto's, gouden filmblikken). :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het al origineel dat je verder ging na de 3 cases van de Arson desk met Jack Kelson. Het gaf het verhaal een boost en maakte het spel ook leuker. Ook de variatie die je toen kreeg maakte het een goed einde. Ik vond het wel een prachtig einde. Met de ex-soldaat die uit zijn leiden werd verlost door Kelso en Phelps die Kelso red en dan sterft met als laatste woorden "goodbye".

Ik moet wel zeggen dat ik de dood van Phelps niet meteen had verwacht.

Best jammer ik vond hem een leuk personage.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Vanacht de laatste case gespeeld, en vond het een typisch Rockstar-einde. Net als in RDR had ik zoiets van "Nee!!!" Dat je de laatste missies met Kelso speelde vond ik wel iets verrassends en net als EOTR kon ik het wel waarderen. Door op het einde een andere hoofdpersoon te introduceren kan Rockstar nu wel heel makkelijk door naar deel 2, want wat dat betreft bied LA Noire natuurlijk veel perspectief. Al met al zeg ik "Prima eind".

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...