Jump to content

[LA] L.A. Noire mijn mening en vragen


Ferrigno

Recommended Posts

Beste mensen,

Wat is L.A. Noire toch fucking realistisch! Potverdorie, ik zag net die trailer op de frontpage. Is dit normaal? Hoe ze praten etc. Het ziet er gewoon erg realistisch uit. Ik denk niet dat er voorlopig nog een nieuwe console uitkomt als je ziet wat voor games men nu maakt.

Ik had verder een aantal vragen.

Is L.A. Noire soort van Max Payne achtige spel?

Kun je er vrij rondlopen?

Bedankt,

Apollo

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken max payne niet echt maar het is de bedoeling dat je zaken op gaat lossen je kan vrij rond lopen maar niet echt in de zin van GTA 4 waarmee ik bedoel voor de actie en dat soort dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is L.A. Noire toch fucking realistisch! Potverdorie, ik zag net die trailer op de frontpage. Is dit normaal? Hoe ze praten etc.

Komt door de motionscan, is heel mooi uitgevoerd inderdaad.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is L.A. Noire toch fucking realistisch! Potverdorie, ik zag net die trailer op de frontpage. Is dit normaal? Hoe ze praten etc.

Komt door de motionscan, is heel mooi uitgevoerd inderdaad.

Max Payne en LA Noire zijn niet te vergelijken. Max Payne gaat snel, heeft bullettime en is alleen gericht op schieten en de goeie verhaallijn ervan. LA Noire is niet gebaseerd op schieten maar op oplossen. Soms moet je je weg gaan door te schieten maar dat gebeurt niet echt vaak. Bij Max Payne is het eerst schieten en dan vragen. LA Noire ziet er mooier uit en heeft een vrije stad waar je met de Case ''Streets Of LA'' kan rondrijden, als je de Traffic Case hebt gehad. Het is een leuk spel om te spelen dus probeer hem uit zou ik zeggen! Ik heb alleen de verhaallijn in 5 dagen uitgespeeld. Maar er zijn nog meer dingen te doen en het herspelen blijft leuk!

Ik hoop dat je hier iets mee kan;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...