Jump to content

[LA] Vraagje over LA Noire (spoiler)


Advancegta

Recommended Posts

Hallo, ik ben nu bij het punt aangekomen waar ik zelf moet bedenken waar de tweede 'clue' te vinden is. De eerste was dus midden in een park. Ik heb nog niet alle locaties denk ik.. maar zou iemand me kunnen vertellen waar ik heen moet?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik ben nu bij het punt aangekomen waar ik zelf moet bedenken waar de tweede 'clue' te vinden is. De eerste was dus midden in een park. Ik heb nog niet alle locaties denk ik.. maar zou iemand me kunnen vertellen waar ik heen moet?

Hey advancegta! Je bent nu bij de leukste case van heel LA Noire naar mijn mening. Je moet nu naar Hall Of Records. Daar heb je nog een raadsel die je moet ontrafelen. Succes! Kijk op de map naar vraagtekens en ontrafelde locaties, daar moet je uit kiezen voor het antwoord van de raadsel die je erna krijgt. Ik zeg erbij dat je nog een paar raadsels krijgt!

Succes!

Bewerkt: door Toni Caprioni
Link to comment
Delen op andere websites

Een handige manier om erachter te komen waar een voorwerp zich in die case bevindt, is door goed te kijken naar wat er op het papier staat dat je bij de 'clue' ervoor hebt gekregen. Op die manier ben ik er ook achter gekomen waar de 2e zat (hetzelfde gold voor nog 2 andere, de rest vond ik met behulp van de 'The Quarter Moon Murders' pagina van de L.A. Noire Wikia site).

Nog iets trouwens: bij de 2e clue als je bij de Hall of Records bent, hoef je niet zelf te zoeken naar waar het voorwerp zit. Als je binnenkomt zit er namelijk zo'n beveiligingsman (als je een stukje doorloopt) waaraan je kan vragen hoe je bij je doel kunt komen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je echt niet weet wat je moet doen is gewoon aan Rusty een advies vragen hij geeft je dan ene mogelijke hint. Soms staan de locaties zelfs aangegeven met een vraagteken net zoals bij hidden verhicles. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...