Jump to content

[LA] geen geluid bij verhoren LA Noire


jeroen2201

Recommended Posts

hey ik ben nu 2 uur ongeveer bezig met LA Noire maar ik hoor nu niks meer als ik in gesprek of verhoor ben.

Ik hoor wel alle geluiden ed maar niet wat er gezegd wordt.

Weet iemand hoe dat kan?

De ps3 is aangesloten op homecinema LG HB90hSP en vanaf de home cinema op de tv alles via hdmi.

Ligt het daaraan of aan het spel?

kan iemand me helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer alle aangesloten kabels even opnieuw aan te sluiten, het kan zo zijn dat er bijvoorbeeld één kabeltje niet goed is aangesloten. Kijk ook even je PS3 na, misschien functioneert die niet meer naar behoren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hetzelfde probleem, maar dan met de XBOX 360; beeld via HDMI naar de tv en via zo'n speciale kabel naar versterker met 5.1 geluid. Achtergrondgeluiden hoorde ik luid en duidelijk, maar gesprekken klonken heel ver weg. Nu gebruik ik de versterker niet meer, en luister ik gewoon naar het geluid van de tv; probleem opgelost. Het ligt niet aan de versterker, want met andere spellen heb ik het niet. Waar het aan ligt weet ik niet, maar het probleem is opgelost.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...