Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

Jij met je headset. Als ik game heb ik echt geen zin aan geleuter door een headset. :7

Ik kan me voorstellen dat je geleuter niet waardeert, maar beter communiceren kan echt handig zijn. Niet voor niets communiceren alle (goede) clans via de headset.

Zolang het maar random battles zijn, heb ik er niet echt nood aan. Typen volstaat wel :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jij met je headset. Als ik game heb ik echt geen zin aan geleuter door een headset. :7

Ik kan me voorstellen dat je geleuter niet waardeert, maar beter communiceren kan echt handig zijn. Niet voor niets communiceren alle (goede) clans via de headset.

Zolang het maar random battles zijn, heb ik er niet echt nood aan. Typen volstaat wel :D

Tja, kan ik begrijpen... Iedereen heeft zo z'n voorkeuren, eisen en wensen. Ik weet ook als ik écht beter in een game wil worden, dat ik er dan no-life tijd in moet gaan steken... Daar heb ik dus echt geen zin in XD

Mrja, als we het toch over het beter worden hebben; dan is dat wel makkelijk te doen denk ik voor weinig moeite. Maar goed, dat is vanuit mijn positie bekeken. Jullie (de gtaforummers waarmee ik WoT speel) zijn eigenlijk de enige waarmee ik niet op de headset een online spel speel.

Toen ik ooit eens begon met multiplayer gaming, was dat ook het eerste wat ik kocht; een headset. Al m'n teammates / klasgenoten hadden een headset en typen duurt echt veel te lang als je intel wilt doorgeven; dusja de keuze was snel gemaakt.

En nu nog steeds gebruik ik hem vaak. Bijv. bij LoL, waar niet echt goed in ben, is het dan echt nice als je met iemand op de headset zit met iemand die goed is en de teamflow echt 'back-to-back' is, waardoor je eigenlijk boven je eigen individuele kunnen excelleert :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zonet eindelijk nog eens een degelijke game in een light tank kunnen hebben. Ik ben nog steeds bezig met de persoonlijke light tanks missies, met de juiste matchups hoop ik nu eindelijk een beetje progressie daarin te maken om ook eindelijk een vierde vrouwelijke crewmember te kunnen bemachtigen.

post-16696-0-04085200-1462192825_thumb.png

Link to comment
Delen op andere websites

De Light Tanks missies heb ik overgeslagen; als je alle overige klassen met eer voltooid heb je ook genoeg punten voor de volgende reeks missies. Heeft een van jullie dit filmpje overigens gezien? Erg indrukwekkend:

Ben trouwens nu meer actief op de testserver, ik heb de FV4005 Stage II gevonden. Man wat een ding. :7 Met een AP schot minimaal 1100 damage. Echt heerlijk gevoel geeft dat om veel tanks gewoon weg te kunnen vagen. Testserver is trouwens wel extra leuk omdat je 'oneindig' gold, credits en vrije xp hebt om veel tanks uit te proberen. Daarnaast bundelen daar alle servers (NA, EU en RU) samen.

Link to comment
Delen op andere websites

De Light Tanks missies heb ik overgeslagen; als je alle overige klassen met eer voltooid heb je ook genoeg punten voor de volgende reeks missies.

Bij mij is dat het geval voor de SPG missies, die ik om verschillende redenen links laat liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zonet eindelijk nog eens een degelijke game in een light tank kunnen hebben. Ik ben nog steeds bezig met de persoonlijke light tanks missies, met de juiste matchups hoop ik nu eindelijk een beetje progressie daarin te maken om ook eindelijk een vierde vrouwelijke crewmember te kunnen bemachtigen.

Ik heb nu al een eeuw de Leopard Lighttank (nog van toen ie tier 4 was XD) en kijk eigenlijk wel uit naar die tank. Ik vind de Leo alleen niet zo leuk om mee te spelen, maar die 105 derp en een beetje rammingcapaciteit van die VK 28.01 lijkt me wel leuk.

Ps. wel jammer dat je op de US-server speelt Svenie :puh:


Wat me trouwens net opviel, dat de shells helemaal niks wegen. Zo'n KV-2 HE-shell woog zo'n 40KG per stuk. 36x40= 1440 kg, ofwel 1,44 ton aan extra gewicht. Wel jammer dat dat niet meegerekend wordt :puh:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig dat het gewicht van de shells niet meetelt Nicola. Dat zou een ontiegelijke last zijn, vooral voor de Duitse tanks die al niet vooruit te branden zijn omdat ze zo zwaar zijn.

Pas geleden heb ik ook de testserver gedownload en ik denk dat ik een paar nieuwe branches ga werken. De Chineze medium/heavyline en de E50M met Bassie, maar dat besluit stond al vast.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dan toch maar de 122mm van de Kv-85 ingeruild voor de 100mm.

Ik was teveel in het nadeel met die 122mm, als je dan eindelijk raak schoot was het wel nice, maar die accuracy en Reload nekten me echt op de meeste maps.

En ik moet zeggen de 100mm pakt goed uit voor mij.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dan toch maar de 122mm van de Kv-85 ingeruild voor de 100mm.

Ik was teveel in het nadeel met die 122mm, als je dan eindelijk raak schoot was het wel nice, maar die accuracy en Reload nekten me echt op de meeste maps.

En ik moet zeggen de 100mm pakt goed uit voor mij.

De 100mm is inderdaad een veel betere keuze, de reload van de 122mm duurt nog langer dan dat je op de trein moet wachten. Het lijkt net alsof je arty speelt, vreselijk in een tank.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dan toch maar de 122mm van de Kv-85 ingeruild voor de 100mm.

Ik was teveel in het nadeel met die 122mm, als je dan eindelijk raak schoot was het wel nice, maar die accuracy en Reload nekten me echt op de meeste maps.

En ik moet zeggen de 100mm pakt goed uit voor mij.

De 100mm is inderdaad een veel betere keuze, de reload van de 122mm duurt nog langer dan dat je op de trein moet wachten. Het lijkt net alsof je arty speelt, vreselijk in een tank.

Dat dus, en dan denk je, ja vol in het vizier! MIS!

Inaccuraat als de pest.

Ik doe evenveel of meer dmg met die 100mm als met de 122mm, dus voor mij was het een goede keuze :D.

Heb ook de B1 binnen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vind ik altijd wel het leuke met die guns. Krijg nu een beetje hetzelfde stadium bij de Valentine. Of kies je meer voor een howitzer/meer mm voor meer damage en langer reload of kies je voor de toch iets mindere zwaardere maar met snellere reload. Vaak is het zo dat het een kwestie van smaak is wat je liever hebt. Overigens ben ik volop op de testserver bezig geweest en ben erachter gekomen dat ik nog wel wat tanks wil hebben: FV4005 Stage II, AMX 30B en de TVP T50/51.

De FV4005 gewoon vanwege de geweldige damage en mensen het leven zuur te maken. De AMX 30B is erg mobiel, goede penetratie, goede damage en waarschijnlijk een van de beste qua gun depression. Enige nadeel is de armour, maar daar moet je gewoon op inspelen. De TVP is eigenlijk een beetje hetzelfde als de AMX 30B. Het verschil is dat de deze over een autoloader beschikt met een herlaadtijd voor 24 seconden van een 4-drum. Met de 1,5 seconde tussen elke kogel maakt het echt een killer tank. Waar ik dan alleen bang voor ben is dat die laatste twee dan weer een nerf krijgen, omdat daar nog weinig aangedaan is en wellicht als OP worden beschouwd.

Link to comment
Delen op andere websites

post-16696-0-72493300-1462543187_thumb.png

post-16696-0-30357000-1462543492.png

Zeer frustrerend dit. Meer dan 6000 damage en 5 kills, een 10 tegen 2 achterstand opgehaald om uiteindelijk 2v2 tegen artillery uit te komen. Te weinig tijd om te cappen, een low roll op één van de overgebleven artillerys en uiteindelijk met nog 10 seconden te gaan afgemaakt worden. Had een ace tanker kunnen zijn. Tot 8 minuten in het spel niet gespot geweest. Helaas werd een full health FV215b 183 ge-oneshot door artillery en mogelijks is dat net de vuurkracht die we op het einde miste om de overwinning binnen te halen. Erg zenuwslopend spel, zo eentje die je in de honderd spelletjes die je speelt eenmaal meemaakt. Balen en genieten tegelijkertijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dan toch maar de 122mm van de Kv-85 ingeruild voor de 100mm.

Ik was teveel in het nadeel met die 122mm, als je dan eindelijk raak schoot was het wel nice, maar die accuracy en Reload nekten me echt op de meeste maps.

En ik moet zeggen de 100mm pakt goed uit voor mij.

De 100mm is inderdaad een veel betere keuze, de reload van de 122mm duurt nog langer dan dat je op de trein moet wachten. Het lijkt net alsof je arty speelt, vreselijk in een tank.

Dat dus, en dan denk je, ja vol in het vizier! MIS!

Inaccuraat als de pest.

Ik doe evenveel of meer dmg met die 100mm als met de 122mm, dus voor mij was het een goede keuze :D.

Heb ook de B1 binnen :7

Ik hou altijd erg van die hit & run guns. Citymap en je bent goddelijk :D

KV-2, kom erin! Leuke is dat iedereen bang is voor 2 KV-2's, zelfs Tier 8 kan dan 1000 damage ofzo krijgen :puh: . Ik ga ook wel eens met z'n 3en O-1 / Kv-2 (perfecte combi trouwens: de KV-2 schiet over de O-1 heen en een steady damage rate van 900 HE per 3 schoten >.< )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb sowieso deze hele week geen games nog aangeraakt volgens mij >.<

ojawel, mafia :puh:

Ik vind WoT wel grappig om met bepaalde vaste tanks te spelen. Dat grinden duurt mij allemaal veel te lang en neemt veel te veel plezier weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...