Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het enige wat ik je uit persoonlijke ervaring kan aanraden is via de PzKpfwIV je een weg naar ofwel de E-100 of Maus te banen. Deze tank levert namelijk een groot aantal credits op. Enige nadeel is dat je veelal in hogere tier gevechten terechtkomt, maar dat heb je evenzeer met de PzKpfw III/IV en andere tier 5 voertuigen van andere landen.

Dit is een overzicht van mijn huidige Duitse tech tree.

post-16696-1331405462,35.jpg

Ik werk nu vooral aan de elite status van mijn PzKpfwIV, maar zoals je kan zien heb ik recent de VK3601 (beschouwd als de beste tier 6 tank van de Duitse factie) gekocht. Wellicht ga ik voor de E-100. Al ben ik niet 100% zeker of de Tiger mijn eerstvolgende tank wordt. De VK3002 (DB) biedt namelijk ook een mooie weg aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Werkt bij jouw nog wel prnt screen,Svenie?

Sinds ik WoT heb geïnstalleerd werkt die knop alleen nog in het spel.

Als ik op de achtergrond WoT niet heb openstaan werk Print screen normaal. Anders werkt de knop inderdaad alleen ingame.

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat ik je uit persoonlijke ervaring kan aanraden is via de PzKpfwIV je een weg naar ofwel de E-100 of Maus te banen. Deze tank levert namelijk een groot aantal credits op. Enige nadeel is dat je veelal in hogere tier gevechten terechtkomt, maar dat heb je evenzeer met de PzKpfw III/IV en andere tier 5 voertuigen van andere landen.

Dit is een overzicht van mijn huidige Duitse tech tree.

*foto*

Ik werk nu vooral aan de elite status van mijn PzKpfwIV, maar zoals je kan zien heb ik recent de VK3601 (beschouwd als de beste tier 6 tank van de Duitse factie) gekocht. Wellicht ga ik voor de E-100. Al ben ik niet 100% zeker of de Tiger mijn eerstvolgende tank wordt. De VK3002 (DB) biedt namelijk ook een mooie weg aan.

Bedankt voor de info!

Alleen ik heb de AMX 12t en die levert ook een hoop credits. ;)

En als je de Luchs en Leopard neemt,is dat slim?

Ik vind scouten nogal leuk,en dat zijn scout tanks. :puh:

Werkt bij jouw nog wel prnt screen,Svenie?

Sinds ik WoT heb geïnstalleerd werkt die knop alleen nog in het spel.

Als ik op de achtergrond WoT niet heb openstaan werk Print screen normaal. Anders werkt de knop inderdaad alleen ingame.

Bedankt,nu weet ik dat die het gewoon doet.

Dan had ik de vorige keer waarschijnlijk WoT openstaan.

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de info!

Alleen ik heb de AMX 12t en die levert ook een hoop credits. ;)

En als je de Luchs en Leopard neemt,is dat slim?

Ik vind scouten nogal leuk,en dat zijn scout tanks. :puh:

Niet echt. Zoals je kunt zien aan de tech tree speel je met de Leopard de VK2801 vrij, maar daar houdt het dan ook mee op. Als je de tech tree echt volledig tot op de bodem wilt overlopen moet je via de PzKpfw III/IV of PzKpfw IV gaan. Je houdt van scouten zeg je. De PzKpfw 38 (t) en PzKpfw 38 nA zijn ook vrij goede tanks om mee te scouten.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de info!

Alleen ik heb de AMX 12t en die levert ook een hoop credits. ;)

En als je de Luchs en Leopard neemt,is dat slim?

Ik vind scouten nogal leuk,en dat zijn scout tanks. :puh:

Niet echt. Zoals je kunt zien aan de tech tree speel je met de Leopard de VK2801 vrij, maar daar houdt het dan ook mee op. Als je de tech tree echt volledig tot op de bodem wilt overlopen moet je via de PzKpfw III/IV of PzKpfw IV gaan. Je houdt van scouten zeg je. De PzKpfw 38 (t) en PzKpfw 38 nA zijn ook vrij goede tanks om mee te scouten.

of je neemt de Franse AMX-13 serie :puh:

----

ik heb nu op de Testserver gespeeld, en ow wat mis ik mijn gouden oude T34... echt weer leuk om er mee te spelen ^_^

ook vind ik die nieuwe US-TD line wel mooi ( bij de meeste guns maar 1,7 sec aiming time ) perfect voor hit'n run acties :puh:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Nog maar 20.000 XP en dan kan ik de AMX 13 90. Persoonlijk vind ik de Franse tanks het fijnst, moneymakers, snel, wendbaar, sterk op gebied van kogels en moeilijk te raken.

Ik kan écht niet wachten op die nieuwe tanks, volgensmij kan de hellcat in het spel wel max 72km/h, maar dat maakt hem nog steeds de snelste tank uit het spel samen met de T-50.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog maar 20.000 XP en dan kan ik de AMX 13 90. Persoonlijk vind ik de Franse tanks het fijnst, moneymakers, snel, wendbaar, sterk op gebied van kogels en moeilijk te raken.

Ik kan écht niet wachten op die nieuwe tanks, volgensmij kan de hellcat in het spel wel max 72km/h, maar dat maakt hem nog steeds de snelste tank uit het spel samen met de T-50.

wel wat minder inderdaad die max van 20m/s, irl kon de tank 98 km/h ipv 72 km/h en met 13 mm max armor is dat ook wel handig ook :puh:

Ik gebruik de Hellcat nu als lighttank met td capabilities :clown: Ook is de turret rotationspeed, en de wendbaarheid van de tank ook "generfed" t.o.v. de realiteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan, ligt er aan als je de 12t nog gaat gebruiken.

Hier is trouwens al een nieuwe preview voor nieuwe tanks in het spel. Klik

Zoals je kan zien zitten er wel geinige takjes tussen, persoonlijk vind ik ze zelf wel mooi.

Onder andere zijn het Franse Heavy's, Franse TD's, Nieuwe Duitse TD's en de Russische weet ik niet zeker maar ik denk heavy en TD's.

Wanneer ze worden verwacht kunnen ze nog niet zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...