Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

om maar even over het vervolg te spreken, wat vinden jullie een betere weg om te gaan de Maus kant of de E-100 kant?

[table=simple]VK3601 |> VK3001 (P)

Tiger H |< Tiger P

KT |> VK4502 auf A

E75 |> VK4502 auf B

E100 |< Maus

[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb op mijn KV-3 eigenlijk nog steeds de 122mm, en ik haal er wel grote winsten mee binnen...

Het was op het begin even wennen: langzaam laden,richten en relatief niet echt accuraat. Maar de netto damage is wel lekker hoog, en vooral met een 110% crew (100% + vents + brothers in arms perk ) gaat het wel lekker, eigenlijk heb ik geen zin om naar de IS over te stappen, en wacht ik tot op de volgende patch, zodat mn KV-3 een tier 7 tank wordt ^_^

Op de IS kun je ook de 122mm zetten. :puh:

En bij IS-3 zit die er al standaard op.

Kun je me meer vertellen over die grote winsten?

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

om maar even over het vervolg te spreken, wat vinden jullie een betere weg om te gaan de Maus kant of de E-100 kant?

[table=simple]VK3601 |> VK3001 (P)

Tiger H |< Tiger P

KT |> VK4502 auf A

E75 |> VK4502 auf B

E100 |< Maus

[/table]

ik vind het meer:

[table=simple]

VK3601 |> VK3001 (P)| hangt van je speelstijl natuurlijk af, de VK3001(p) vind ik ook wel wat hebben ( wat rapper ).

Tiger H |< Tiger P| Tiger P, all the way... zelfde gunscala, beter bepantsert.

KT |> VK4502 auf A| 2 tanks, ieder met een eigen speelstijl, het missen van de highpen-88 VK(A) maakt de KT Superieur

E75 |= VK4502 auf B| ikzelf vind de E75 iets lekkerder

E100 |= Maus| e100 is lager , persoonlijk lijkt mij de 150mm gun beter dan de 128mm. de 400 bonushealth van de maus vind ik echter wel nice :puh:.

[/table]

(de E100 in testserver maar 1 game gespeeld :cry: )

Ik heb op mijn KV-3 eigenlijk nog steeds de 122mm, en ik haal er wel grote winsten mee binnen...

Het was op het begin even wennen: langzaam laden,richten en relatief niet echt accuraat. Maar de netto damage is wel lekker hoog, en vooral met een 110% crew (100% + vents + brothers in arms perk ) gaat het wel lekker, eigenlijk heb ik geen zin om naar de IS over te stappen, en wacht ik tot op de volgende patch, zodat mn KV-3 een tier 7 tank wordt ^_^

Op de IS kun je ook de 122mm zetten. :puh:

En bij IS-3 zit die er al standaard op.

Kun je me meer vertellen over die grote winsten?

naja, haal er dezelfde winsten mee als de 107, je moet alleen wel weten dat je alle shells moet raken met de 122, bounces of misgeschoten schoten zijn dure grappen :{

nadeel vind ik dus eigenlijk die 175mm pen, voor dat het zo'n dure gun is... pas bij de IS-3 krijg je 225mm :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog geen Maus of E-100 maar de E-100 moet duidelijk beter zijn vanwege zijn veel sterkere gun, snelheid en mobielheid.

Iemand trouwens ervaring met arty's, ik zou namelijk graag willen weten als de U.S.S.R. arty's goed zijn ;).

En @hierboven de IS-3 faalt zonder de BL-9, met de BL-9 is het echt een top tank; je word vaak als hoogste tier ingedeeld, als je goede plekjes weet waar je op moet richten heb je zo 350-470 HP schade aangericht, hij bounced veel af en heeft een goede motor waardoor die gauw optrekt en mobiel is. Door dit heb je met verliezende potjes weinig verlies of vaak nog 3000-4000 winst wat mooi is mee genomen, omdat hoge toets vaak verlies lijden. En loop je geen schade op dan heb je zo'n 10000 winst :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog geen Maus of E-100 maar de E-100 moet duidelijk beter zijn vanwege zijn veel sterkere gun, snelheid en mobielheid.

Iemand trouwens ervaring met arty's, ik zou namelijk graag willen weten als de U.S.S.R. arty's goed zijn ;).

En @hierboven de IS-3 faalt zonder de BL-9, met de BL-9 is het echt een top tank; je word vaak als hoogste tier ingedeeld, als je goede plekjes weet waar je op moet richten heb je zo 350-470 HP schade aangericht, hij bounced veel af en heeft een goede motor waardoor die gauw optrekt en mobiel is. Door dit heb je met verliezende potjes weinig verlies of vaak nog 3000-4000 winst wat mooi is mee genomen, omdat hoge toets vaak verlies lijden. En loop je geen schade op dan heb je zo'n 10000 winst :D.

En jij hebt nog steeds premium? Ik grind wat langzamer zonder :puh:

USSR arties heb ik nog nooit gehad ( oh jawel de tier 2 arty :schater: ), wel German t/m de GW Panter ( zit nu nog bij Wespe / Grille ^_^ )

Link to comment
Delen op andere websites

Zonder premium, en hoe bevallen de Duitse arty's volgens jouw? ;)

beetje lastig, aangezien ik geen andere lines heb geprobeerd ( alleen american pre-release tot de M7 ), lowtier vind ik ze wel beter lekker damage doen vergeleken met die van de US.

ik ga miss via de KV-2 die russian arty kopen, maar ook hierbij wacht ik even tot de KV patch is geweest :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Speel nu op de testserver van 7.3... die KV-4 met upgraded 107 gun, wat een beest zeg.

Net wat leuks mee gemaakt, amx 90 in 1 hit gekilled. En nee, niet met een kogel. De gek dacht even frontaal tegen me aan te rijden terwijl ik met 50km/h van een berg afstormde ( 103 ton vs 15 ton :schater: )

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zit een beetje in de geld problemen.

Ik kan al VK3601H en AMX 13 90 kopen.

Maar ik moet ook nog voor de update de KV kopen voor een extra plek.

En ik heb mijn garage vol,dus ik wou nog voor pzIV de TigerP vrijspelen.

Maar ik weet niet of ik dat red voor die update. :puh:

@Commando, Dat doet me denken aan die ene keer dat ik met mijn IS in fight was met een Jagdpz.

Hij had nog meer iets van 10%,dus hij ramde mij en toen was die kapot. :schater:

En ik heb voor het eerst 'Top Gun' gehaald. :puh:

Ik was zo blij,Bas weet het nog wel. :D

117v7mq.jpg

Ik had vanmiddag nog een faal.

Ik reed met mijn AMX 13 75,ik dacht: waarom is dit ding zo traag?

Dus ik keek of ik alles wel geüpgraded had.

Had ik schijnbaar de beste motor een keer verkocht. :7

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Heb een klein vraagje: ik moet nog 93 XP voor IS-4, maar welke tank krijg je ervoor bij update 7.3? De ST-I of de IS-8?

Want ik heb niet zo veel aan een ST-I als ik dan al zijn opvolger (IS-4) heb, en als je de IS-8 krijgt kan ik ook nog makkelijk voot de IS-7.

Laatste tijd alleen maar bezig geweest met grinden, dan kan ik eindelijk weer beginnen met focussen op andere tanks. :)

@hierboven, ja dat weet ik inderdaad nog, mooi gedaan, maar volgensmij was dat een ander potje.;)

Bewerkt: door bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt,ik heb de StuG III gehad.

In 2 schoten ben je dood. :duh:

De guns zijn ook slecht.

Maar de KV krijgt bijna alle tiers t/m V in 1 keer kapot.

Hij krijgt met een goed gemikt schot ook mijn pzkpfw IV in 1 keer kapot.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...