Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is altijd verstandig om met sommige TD's achter te blijven omdat ze weinig HP hebben, maar de 105mm heeft ook niet zo'n hoge penetratie met 75mm L/70 is het nog wel een aardig tankje ;).

Maar de armor is nog steeds slecht.

In 2 schoten ben je kapot.

Dat is ook een van de reden dan ik met de Duitse TD's ben gestopt.

Wil je goede TD's met goede armor dan moet je voor de Amerikaanse gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind TD's ook altijd leuk om te spelen, russische kan ik niet mee overweg.

van duitse vind ik Marder II, hetzer en de Jpanther met 105 echt leuk om mee te spelen.

US- de Slugger, hellcat en natuurlijk, de beste TD- ever de T30.

gister met de T32 net op de testserver, 25 tier 10 schoten tegen gehouden in hulldown op Malinovka :clown:

wel trouwens wat anders nu met die kv patch, geen unfair tier 5 kv 107mm meer :tu:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

De 10.5cm L/28 is een zogenaamde "derp-gun", die zijn niet bedoeld om AP rounds mee af te vuren, maar HE rounds. De 7.5cm L/70 is de sniper gun van de StuG. Armor is bij de StuG minder belangrijk, omdat het een TD is die niet gezien zou moeten worden. De KV-2 is een "deal with it" tank voor nu, gelukkig dat hij binnekort naar tier VI verhuisd. Wat tips voor nu overigens: de KV is blind, tanks als de Marder II kunnen in een bosje ongezien een KV onder vuur nemen, en snellere tanks kunnen de turret voorblijven door er omheen te cirkelen. Veel mensen in tier V zijn echter onervaren, en durven de KV niet direct te benaderen. Maar bijvoorbeeld twee PzIII/IV's kunnen een KV het leven zuur maken mits ze de confrontatie aangaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen jullie wel op de Test Server komen?

Ik krijg unable to network connect.

Dat had ik gisteren ook al.

Op de normale WoT kan ik wel gewoon inloggen.

nu kan het wel weer; dat heb je altijd bij de testservers... die worden dan geüpdate , en gerefreshed :puh: en ze zijn dan een dag ( of meer ) unavailable na de 3e update vinden ze het genoeg en gooien ze de update op de echte server :clown:

@Asphalt: met dat verschil, de Marder is in een 107mm shot neer, en de KV heeft er 5 voor nodig :puh:

Bezef ook dat je met je marder vaak tegen onervaren kv-drivers speelt... ik pak af en toe de KV nog uit het stof, en heb dan altijd wel 3 kills als toptier ( en zelfs als underdog kan je kills krijgen )

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het ook weer ik heet daar sebas1.

Welke server? ;)

Kunnen jullie wel op de Test Server komen?

Ik krijg unable to network connect.

Dat had ik gisteren ook al.

Op de normale WoT kan ik wel gewoon inloggen.

nu kan het wel weer; dat heb je altijd bij de testservers... die worden dan geüpdate , en gerefreshed :puh: en ze zijn dan een dag ( of meer ) unavailable na de 3e update vinden ze het genoeg en gooien ze de update op de echte server :clown:

@Asphalt: met dat verschil, de Marder is in een 107mm shot neer, en de KV heeft er 5 voor nodig :puh:

Bezef ook dat je met je marder vaak tegen onervaren kv-drivers speelt... ik pak af en toe de KV nog uit het stof, en heb dan altijd wel 3 kills als toptier ( en zelfs als underdog kan je kills krijgen )

Als het goed is doet die het inderdaad weer en ik moet zeggen dat ze het spel nu niet hebben verkloot en wel leuker geworden is ;D.

Die lage tier battles zijn altijd het leukst :puh:, toevallig gisteren me record aantal kills verbroken met 8 (KV). :puh:

En ohja ik heb de IS-4, stock kan die er mee door maar op het moment vind ik hem niet zo goed omdat die aardig traag is en word toch vaak dood gemaakt, maar ik heb iniedergeval een tier 10 voor update 7.3 :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook nog wel een keer met de KV spelen. :puh:

Toen ik hem had heb ik er niks aan gedaan.

Ik denk dat de update 7.3 op 5 mei komt.

Want dan is het bevrijdingsdag. :D

En omdat te vieren krijgen we de update.

Ik heb net op de SU-100 de 100mm gun erop gezet.

Wat een ding. :D

Ik kilde er in de eerste battle 4 tanks mee.

Laat staan dat de 122mm (die erna komt) nóg sterker is.

Toch wel jammer dat ze weer de rijtjes omgooien.

Dan zal ik haast niet meer de IS-4 meemaken. :(

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook nog wel een keer met de KV spelen. :puh:

Toen ik hem had heb ik er niks aan gedaan.

Ik denk dat de update 7.3 op 5 mei komt.

Want dan is het bevrijdingsdag. :D

En omdat te vieren krijgen we de update.

Ik heb net op de SU-100 de 100mm gun erop gezet.

Wat een ding. :D

Ik kilde er in de eerste battle 4 tanks mee.

Laat staan dat de 122mm (die erna komt) nóg sterker is.

Toch wel jammer dat ze weer de rijtjes omgooien.

Dan zal ik haast niet meer de IS-4 meemaken. :(

bevrijdingsdag in NL op 5 mei

Bevrijdingsdag is de dag waarop het einde van de Tweede Wereldoorlog wordt gevierd. In Nederland wordt als datum 5 mei aangehouden, omdat het Duitse leger in Nederland op 5 mei 1945 zou hebben gecapituleerd. Veel andere Europese landen vieren niet, zoals Nederland, de bevrijding van het eigen territorium, maar herdenken al dan niet op officiële wijze de overwinning op Duitsland (Engels: Victory in Europe Day). Meestal wordt de overwinning op 8 mei gevierd omdat Duitsland op 8 mei 1945 capituleerde, waardoor in Europa een einde kwam aan de Tweede Wereldoorlog. In de voormalige Oostbloklanden wordt 9 mei voor de Dag van de Overwinning aangehouden. Met de capitulatie van Duitsland was de Tweede Wereldoorlog in Europa afgelopen. Het definitieve einde van de Tweede Wereldoorlog kwam echter pas ruim drie maanden later op 15 augustus 1945 toen uiteindelijk ook de laatst overgebleven asmogendheid Japan de strijd staakte, nadat de geallieerden hadden gedreigd met meer atoombommen. De formele capitulatie van Japan vond plaats op 2 september 1945.
Link to comment
Delen op andere websites

Wie gaat er allemaal Word of Warplanes en/of World of Ships downloaden/spelen?

Ik ga misschien WoS proberen.

Lijkt me wel grappig.

Alleen ben ik wel benieuwd wat de basis is.

In een spelletje op speeleiland speel je soms met schepen en daar heb je een soort schip en daar moest je op schieten.

Ik ga niet WoW spelen want ik vind vliegspelletjes niet zo leuk. :puh:

Volgens kun je in dat spel ook neerstorten,wat dan jammer is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...