Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

@Asphalt: met dat verschil, de Marder is in een 107mm shot neer, en de KV heeft er 5 voor nodig :puh:

Bezef ook dat je met je marder vaak tegen onervaren kv-drivers speelt... ik pak af en toe de KV nog uit het stof, en heb dan altijd wel 3 kills als toptier ( en zelfs als underdog kan je kills krijgen )

Zelfs ervaren KV spelers kunnen niets veranderen aan het feit dat de Marder zich heel goed kan verbergen, awesome view range heeft en de KV juist geen goede view range heeft. Ik denk dat je de capaciteiten van de Marder onderschat, dat ding is een echte killer. Eenmaal gezien is het over, en dan maakt het niet uit of het een 107 is of niet.

Ik heb overigens een KV, ik weet waartoe hij in staat is. En ik ben het ook eens dat hij OP is in tier V, het waren gewoon tips bedoeld om er nu mee om te gaan. Vond de KV eerst ook heel moeilijk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Asphalt: met dat verschil, de Marder is in een 107mm shot neer, en de KV heeft er 5 voor nodig :puh:

Bezef ook dat je met je marder vaak tegen onervaren kv-drivers speelt... ik pak af en toe de KV nog uit het stof, en heb dan altijd wel 3 kills als toptier ( en zelfs als underdog kan je kills krijgen )

Zelfs ervaren KV spelers kunnen niets veranderen aan het feit dat de Marder zich heel goed kan verbergen, awesome view range heeft en de KV juist geen goede view range heeft. Ik denk dat je de capaciteiten van de Marder onderschat, dat ding is een echte killer. Eenmaal gezien is het over, en dan maakt het niet uit of het een 107 is of niet.

Ik heb overigens een KV, ik weet waartoe hij in staat is. En ik ben het ook eens dat hij OP is in tier V, het waren gewoon tips bedoeld om er nu mee om te gaan. Vond de KV eerst ook heel moeilijk.

Dat is alsnog geen probleem, immers ben je als KV lekker sloom en hebben de lights de Marder al uit zn holletje gelokt, en is ie zelfs voor hun makkelijk te pakken.

Nee, ik onderschat de Marder niet ( ik heb hem niet voor niets nog steeds in m'n garage staan, en haal er gemiddeld net zoveel kills uit als een KV ). Je moet een TD nooit, als heavy, 1 op 1 benaderen als je geen zicht op hem hebt.

Ik heb nog nooit als KV-er problemen met Marders gehad, zorg gewoon dat je ze focust, meestal hebben ze genoeg problemen met lights, meds, die hun positie verraden. Maar oke, ook dan moet ik ook bezeffen dat ik met de KV vaak tegen onervaren Marder's speel :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem en een vraag.

Ik speel sinds vandaag pas WoT, omdat bassieboy35 dat aanbood om te gaan spelen :puh:

Ik speel het dus op een laptop, en het probleem is: als ik WoT speel word mijn laptop warm en gaat het apparaat automatisch uit.

Ik heb een vermoeden dat mijn pc WoT niet aankan, dus is het de vraag waar het aan ligt.

Alvast bedankt voor de hulp ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wat vervelend.

Misschien zit er stof in je ventilator.

Als er stof in zit moet je het met een stofzuiger effe weg halen. ;)

Als dat niet het geval is, misschien vind je het antwoord dan hier.

Je moet als het steeds gebeurd niet meer WoT spelen totdat je het antwoord weet, want anders brand je Laptop door.(ik bedoel dat er dan iets kan verbranden)

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem en een vraag.

Ik speel sinds vandaag pas WoT, omdat bassieboy35 dat aanbood om te gaan spelen :puh:

Ik speel het dus op een laptop, en het probleem is: als ik WoT speel word mijn laptop warm en gaat het apparaat automatisch uit.

Ik heb een vermoeden dat mijn pc WoT niet aankan, dus is het de vraag waar het aan ligt.

Alvast bedankt voor de hulp ^_^

Hij word gewoon te warm. Stof uitblazen en anders nieuwe fans erin.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem en een vraag.

Ik speel sinds vandaag pas WoT, omdat bassieboy35 dat aanbood om te gaan spelen :puh:

Ik speel het dus op een laptop, en het probleem is: als ik WoT speel word mijn laptop warm en gaat het apparaat automatisch uit.

Ik heb een vermoeden dat mijn pc WoT niet aankan, dus is het de vraag waar het aan ligt.

Alvast bedankt voor de hulp ^_^

het hoeft niet meteen dat je Laptop het spel niet aankan...

Zorg bijvoorbeeld dat je Automatische Energiebesparing uitstaat ( onder energie beheer )

ook kan je ijken hoe hoog de temperaturen worden bijv met Everest ( het kan miss ook met Flitskikkertool van onze kikker, maar dat gebruik ik niet :D )

zijn de temperaturen vrij hoog ( normaal hangt mijn gpu rond 60'C, na heavy duty wat hoger ofcourse :*D ), dan kan je inderdaad kijken of er stof tussen de Fans zit, of in het mindere geval is het spel wellicht toch iets minder voor je Laptop :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik al heb gedaan ( met me vader ;P ) is het stof weggehaald, heeft het misschien ook te maken met de temperatuur van de kamer of niet :?

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik al heb gedaan ( met me vader ;P ) is het stof weggehaald, heeft het misschien ook te maken met de temperatuur van de kamer of niet :?

Het heeft niks met de kamer temperatuur te maken.

Maar kun je nu wel fatsoenlijk spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Je beschrijft inderdaad een onervaren Marder bestuurder, commando, want een Marder hoort inderdaad geen heavy 1 op 1 te benaderen, hij hoort helemaal niets te benaderen eigenlijk. :puh: Ik had het over het vanuit een verdekt opgestelde positie de KV onder vuur te nemen. Als je het goed doet kan de KV met z'n 300 view range niets beginnen. Het beste is als hij afgeleid is door een ander, maar ik heb al weleens een KV gesolo'd.

Wat is beter een E100 of Maus?

En waarom?

De general opinion zegt de Maus, al hebben ze beide weinig waarde meer in clan wars. E100 is iets beter de manoeuvreren, maar ruilt er armor voor in, en heeft een awkward 15cm gun. Veels te weinig pen voor een tier X, maar wel awesome damage. Vaak gezien als een "gold ammo"-gun. Het grootste nadeel is de E100s onderkant: die is heeeul zwak. De Maus heeft een weakspot bij de turret, al valt die aan te passen door deze te draaien tijdens het herladen.

De 12.8cm ("Maus gun") van beide dames is ook niet echt iets om over naar huis te schrijven, ze zijn degelijk maar niets speciaals: te weinig pen en DPS. Ze moeten het hebben van hun armor (al wordt dat steeds moeilijker met de introductie van +240 pen guns), vooral de Maus is nog wel te doen in random games. Al met al worden de IS-7 en T110 vaak als betere tier X's gezien.

Heb ze overigens allebei niet, maar ik volg de discussies op de fora soms, en uit ervaring als vijanden.

Weet iemand wanneer misschien de Type 59 terug komt?

Hopelijk nooit. En dat is volgensmij ook WG's standpunt, misschien nog als speciale prijs bij contests.

@MisterDM: WoT is een vrij slecht geoptimaliseerd spel, waardoor laptops er nog meer moeite mee hebben dan desktops. Haal je settings anders eens omlaag? Vooral de effecten geven bij mij ook problemen. Het uitschakelen van de effecten bij het vuren in sniper view helpt bij mij al heel veel, normaal kreeg ik na het vuren altijd een lag spike door de rook effecten; nu niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Je beschrijft inderdaad een onervaren Marder bestuurder, commando, want een Marder hoort inderdaad geen heavy 1 op 1 te benaderen, hij hoort helemaal niets te benaderen eigenlijk. :puh: Ik had het over het vanuit een verdekt opgestelde positie de KV onder vuur te nemen. Als je het goed doet kan de KV met z'n 300 view range niets beginnen. Het beste is als hij afgeleid is door een ander, maar ik heb al weleens een KV gesolo'd.

Misschien is het eerst beter goed te lezen, voor te reageren. grandpa_reading.gif

Je moet een TD nooit, als heavy, 1 op 1 benaderen als je geen zicht op hem hebt.

m.a.w. ik kijk uit het oogpunt v.d. KV; het is niet verstandig om een Marder, die gecamoufleerd is, 1 op 1 te benaderen als KV.

Als Marder ( of andere tier 3 TD ) is het deels verstandig om vanuit de camo positie, de KV te als primair doelwit te nemen. ( vooral als de KV andere tanks als doelwit heeft )

Wat is beter een E100 of Maus?

En waarom?

De general opinion zegt de Maus, al hebben ze beide weinig waarde meer in clan wars. E100 is iets beter de manoeuvreren, maar ruilt er armor voor in, en heeft een awkward 15cm gun. Veels te weinig pen voor een tier X, maar wel awesome damage. Vaak gezien als een "gold ammo"-gun. Het grootste nadeel is de E100s onderkant: die is heeeul zwak. De Maus heeft een weakspot bij de turret, al valt die aan te passen door deze te draaien tijdens het herladen.

De 12.8cm ("Maus gun") van beide dames is ook niet echt iets om over naar huis te schrijven, ze zijn degelijk maar niets speciaals: te weinig pen en DPS. Ze moeten het hebben van hun armor (al wordt dat steeds moeilijker met de introductie van +240 pen guns), vooral de Maus is nog wel te doen in random games. Al met al worden de IS-7 en T110 vaak als betere tier X's gezien.

Heb ze overigens allebei niet, maar ik volg de discussies op de fora soms, en uit ervaring als vijanden.

vergeet de IS-4 niet :puh: er is niks mooiers als een IS-7 of T110 als spearhead tank, met 2 IS-4's erachter die het werk afmaken :puh:

Weet iemand wanneer misschien de Type 59 terug komt?

Hopelijk nooit. En dat is volgensmij ook WG's standpunt, misschien nog als speciale prijs bij contests.

Dat is inderdaad WG's standpund, wat ik wel vreemd vind trouwens;

Normaal wordt een OP tank generfd, maar hier wordt hij verwijderd :bonk:

Ze willen nu wel een Type 62 Light naar de andere servers halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi, update 7.3 word morgen uit gebracht, deze bevat nieuwe Russische heavy tanks met daarbij 1 Franse TD en Arty.

Zelf al paar keer op de test-server geweest naar mij mening hebben ze de tanks goed genoeg gemaakt en ook weer niet te goed, omdat ze naar mij mening de Amerikaanse tier IX en X van 7.2 slechte armour hebben geven.

De Type 59 is terug in de giftshop voor een kleine €26, met daarbij een gratis garage en 1000 gold, in verhouding tot andere premium tanks goedkoop, maar zelf ga ik hem niet kopen.

Helaas is hierdoor een eerdere 'deal' in de giftshop veranderd waar ik graag gebruik van had gemaakt, namelijk de T14, T-15 en T-25 met daarbij voor elke tank een garage met een bepaalde hoeveelheid goud, helaas is de T14 (en T-127) er vanaf gehaald en zijn nu de T-15, T-25 en de Pz S35739 te koop voor een duurdere prijs met wat voorraadpaketten en brandblussers wat mij niet het geld waard is. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi, update 7.3 word morgen uit gebracht, deze bevat nieuwe Russische heavy tanks met daarbij 1 Franse TD en Arty.

Zelf al paar keer op de test-server geweest naar mij mening hebben ze de tanks goed genoeg gemaakt en ook weer niet te goed, omdat ze naar mij mening de Amerikaanse tier IX en X van 7.2 slechte armour hebben geven.

De Type 59 is terug in de giftshop voor een kleine €26, met daarbij een gratis garage en 1000 gold, in verhouding tot andere premium tanks goedkoop, maar zelf ga ik hem niet kopen.

Helaas is hierdoor een eerdere 'deal' in de giftshop veranderd waar ik graag gebruik van had gemaakt, namelijk de T14, T-15 en T-25 met daarbij voor elke tank een garage met een bepaalde hoeveelheid goud, helaas is de T14 (en T-127) er vanaf gehaald en zijn nu de T-15, T-25 en de Pz S35739 te koop voor een duurdere prijs met wat voorraadpaketten en brandblussers wat mij niet het geld waard is. :(

26 euro... Die Russen verdienen er maar mooi aan :bonk:

Ik heb er nog geen cent ingestoken, en vind het ook geen cent waard :D

En oke, 5 euro kan ik begrijpen...maar 26 euro voor ingame rommel, nee daar valt m'n (politie-)pet van af :cab:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...