Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

Pas op, de Britten komen! Klik

Kan niet wachten tot de Britten komen, lijken me erg leuke tanks, namelijk niet te groot, maar wel goed bepantserd.

En de tier 1 tank is een medium tank? :puh:

Enige tank waar ik naar uit keek was de Churchill AVRE :clown: jammer dat die er nu nog niet inzit :puh:

Nee, voor mij is het net zoals de Fransen... leuk allemaal, maar ik sla over :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pas op, de Britten komen! Klik

Kan niet wachten tot de Britten komen, lijken me erg leuke tanks, namelijk niet te groot, maar wel goed bepantserd.

En de tier 1 tank is een medium tank? :puh:

Cool. :tu:

Alleen moet ik nog even kijken of die gelijk neem. :puh:

@misterDM De kant van de IS-4 zijn sterkte tanks.

Ik ga zelf voor de IS-7.

Je moet zelf een beetje kijken wat je het belangrijkste vind.

Vind je speed,armor of de guns belangrijk?

Wil je een combo moet je voor IS-4 kant gaan.

Speed, Armor en Guns vind ik wel belangrijk ja, dan kies ik denk sowieso voor de IS kant :bier:

En over de Britse tanks, ik zat vorige keer op Wikipedia te kijken en toen stond er dat er ook Britse tanks waren.

Toen dacht ik wanneer zouden die nou komen bij WoT? :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Aaah mooi nu weet ik het zeker :D

Welkom bij de IS-7 kant dudes. :bier:

Overigens had ik gister de SU-152 gekocht.

Is die stock gun nou de beste? :{

Ik keek naar de stats van de guns en de stock gun bleek toch het beste te zijn. :S

Mijn volgende tank wordt Lorraine 40t of Tiger.

Ik weet nog niet voor wie ik als eerste ga. 0_0

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Haha stock gun, is dat de gun waar je mee begint?

Hoeveel mm is die gun? :clown:

Stock gun is de standaard gun die op de tank zit.

Je zal ook wel zeggen; stock = standaard.

De gun is 152mm.

Link to comment
Delen op andere websites

Aaah oké bedankt :clown:

Haha mooi, en dat is de beste gun die je bij de SU-152 kan halen?

EDIT: Ik heb even op de site van WoT gekeken, en de 152mm is inderdaad de beste :sigaar:

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf heb IS-4 met 122mm, ik raad mensen meer aan voor de kant van de IS-7, omdat die vaak het 'best' word genoemd.

door wie? wil je niet de IS-4 Belachelijk maken! :clown:

Leuk potje met Shooteros

En met Bjarne en Vrijheid :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat doe ik ook niet hoor, ik zou nooit mijn eigen tanks belachelijk maken ;).

Als je zo een beetje op de forums leest kom je dat zo tegen, er is alleen nog niet echt een oordeel over de IS-4, maar de IS-7 word aanschouwd als de beste tier X tank. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens had ik gister de SU-152 gekocht.

Is die stock gun nou de beste? :{

Ik keek naar de stats van de guns en de stock gun bleek toch het beste te zijn. :S

Niet alleen naar damage kijken. De stock gun is voornamelijk een HE-lobber. Traag, inaccuraat maar potentieel heel pijnlijk voor degene aan de andere kant van de loop. Het is eigenlijk een betere variant van de KV-2's 152mm, waar je ook voornamelijk HE bij gebruikt. De 122mm's die je moet onderzoeken zijn de meer doorgaande guns die de meeste tanks gebruiken. Dus waarmee je voornamelijk AP-shells gebruikt.

Is grotendeels een voorkeur voor wat "het beste" is. Beetje vergelijkbaar met de StuG III, die heeft ook een derp-gun en een normale als topguns.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat doe ik ook niet hoor, ik zou nooit mijn eigen tanks belachelijk maken ;).

Als je zo een beetje op de forums leest kom je dat zo tegen, er is alleen nog niet echt een oordeel over de IS-4, maar de IS-7 word aanschouwd als de beste tier X tank. ;)

The armor of the IS-4 is very good, but it has the same problem as the is-7, if you encounter players who know where to aim you'll be penetrated every time.

Both tanks have 1 great weakspot on the front on wich tier 8's can penetrate you.

-The advantage of the IS-4 is it's angling capability, if you angle the IS-4 it's very very hard to penetrate, wich you can't do with the IS-7. And another pro is it's armor is allround, so that the little AMX 13's have problems penetrating your tank even from the sides/back. Meanwhile on the IS-7 they penetrate you like cheese. Also the 250 HP that the IS-4 has extra, is also a nice bonus.

-While with the IS-7 if you can cover ur lower hull with an obstacle or get hull down, they will hardly penetrate you. I must say, since 7.2 patch, and after the 7.3 patch there are a lot of people even penetrating the upper hull, wich is due to the high penetration guns on the new russian and american tanks. Also this indicates they use gold ammo wich i don't consider in randoms.

The IS-4 and IS-7 both are fast for tier X tanks, but the IS-7 is even a bit faster than the IS-4.

Then the gun, it's hard to say wich one is better because the IS-4 is more effective against a Maus or E100 because you can penetrate them more easily than the IS-7. But the penetration value of the S-70 is high enough to penetrate every tank, so if you aim right, you'll end up penetrating them anyway.

Then the IS-4 has a higher RoF to compensate it's lower damage output.

And remember: it's not the tank who's killing you, it's the one who's handling it.

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Dat doe ik ook niet hoor, ik zou nooit mijn eigen tanks belachelijk maken ;).

Als je zo een beetje op de forums leest kom je dat zo tegen, er is alleen nog niet echt een oordeel over de IS-4, maar de IS-7 word aanschouwd als de beste tier X tank. ;)

Dat zal mooi zijn. :)

Ik had gister een mooi potje.

1z5oor4.jpg

Tot nu toe mijn credits record.

En nog een foto met ik en nog een AMX 13 90.

3090osy.jpg

Ik zoek een groepsfoto van alle Franse tanks.(of alleen het rechter rijtje) :puh:

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

De SU-76 is echt heel snel vrij te spelen zeg, ik hoef nou nog maar 3 onderdelen en de SU-85B vrij te spelen en ik kan de SU-76 weer weg doen :D

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...