Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou, je hebt een extra chat voor de clan op zich, je kan aan clanwars doen met je clan, maar die moeten eerst gestart worden door een van de leiders. Voor de rest is het niet echt bijzonder.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had die vorige keer de Shift niet gebruikt, ik had de vorige keer de Scroll gebruikt. Ik denk dat het daar aan ligt :sigaar:

En als je Xfire hebt, moet je die ingame disable'en anders doet ie het niet :puh:

wat potjes met de Jg.Tiger 88mm gespeeld... ik weet het niet... de onderste plaat is erg zwak ( penetreert al bij 165mm ) de totale neus ( 150 mm neus , 100mm onder plaat ) bied niet de optimale weerstand tegen tier 10 ( 269mm ) guns

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had die vorige keer de Shift niet gebruikt, ik had de vorige keer de Scroll gebruikt. Ik denk dat het daar aan ligt :sigaar:

En als je Xfire hebt, moet je die ingame disable'en anders doet ie het niet :puh:

Ik heb geen Xfire moet dat dan? :puh:

En ingame disable'en?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had die vorige keer de Shift niet gebruikt, ik had de vorige keer de Scroll gebruikt. Ik denk dat het daar aan ligt :sigaar:

En als je Xfire hebt, moet je die ingame disable'en anders doet ie het niet :puh:

Ik heb geen Xfire moet dat dan? :puh:

En ingame disable'en?

Als je geen gebruik maakt van Xfire zou het geen problemen mogen opleveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Xfire is een freeware-instant messenger waarmee gebruikers kunnen communiceren met elkaar' date=' terwijl ze een bepaald computerspel spelen. De bijzonderheid bij Xfire ligt in zijn mogelijkheid om te detecteren dat een bepaald computerspel actief is. Xfire heeft meer dan 18 miljoen geregistreerde gebruikers (en heeft vanaf december 2009 meer dan vijftien miljoen). Het programma is beschikbaar voor Windows 2000 en hoger. Er is ook een Mac-versie met de naam iFire.[/quote'] - Wikpedia

De officiële website van xfire: klik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...