Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

XP omzetten kost gold, gold kost weer echt geld. En die code is helaas al verlopen, anders moet je hem invoeren door naar de site te gaan> inloggen> rechtsboven in klikken en dan staat er enter code of iets dergelijks. ;)

Goede avond daar zijn we weer met een vraag. Ik ben inmiddels in bezit van een franse B1 en de BGR G1B tank nu wil ik de ARL 44 om zo door tegaan in de heavy franse lijn, alleen kost deze ARL 44 33k ervaring. per gewonnen gevecht krijg ik zoeen 300 xp met mijn BRG of ik er nu 4 of 1 neer schiet. Ook loopt mijn vrije xp nauwelijks meer op,10 tot 40 per gevecht is er een bepaalde tank of tanksoort waardoor je vrije xp sneller oploopt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga geen geld uitgeven aan WoT. Als ik een tank wil, dan spaar ik gewoon die XP punten :D

je bent niet de enige, ik heb er geen cent aan uitgegeven en ben dit ook niet van plan om te gaan doen.

Nee inderdaad ben ik ook niet vanplan, al komt er mss eens een keer dat ik plek bij koop voor een tank maar dan ben je met 6 euro klaar voor een plek of 4

Link to comment
Delen op andere websites

Tjee, de nieuwe update is groot! Maar dat komt door vele nieuwe dingen!

Volgens iemand die ik ken zit 8.0 vol met bugs.

Ik zelf heb er een paar gemerkt.

1. Als je met een T-50 60km/h rijd en je kijkt om je heen lijkt het net of je 20km/h rijd. :duh:

Dan kunnen de anderen je lekker makkelijk vernietigen.

2. De mods werken niet meer.

En ze moeten de tracks van elke tank sterker maken. Als je van en bergje afrijd,zachtjes, dan zijn je tracks al beschadigd.

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Vrije xp krijg je door 5 procent van de battle, het is eigenlijk een soort bonus.

Van de bugs heb ik geen last van, en de tracks van de scouts zijn misschien wat slap, je moet dan gewoon nog voorzichtiger van een berg af.

Sam, ben je online dan kunnen we wel even peloton doen en kan ik dat wel even uitleggen ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Geen probleem Sam!

Hij kan niet veel sneller, maar zoals met de T-50-2 heb ik wel eens 81 km/h gereden, maar ook maar voor echt heel eventjes. Als je van een berg afgaat kan hij wel ietsjes het limiet overschrijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen probleem Sam!

Hij kan niet veel sneller, maar zoals met de T-50-2 heb ik wel eens 81 km/h gereden, maar ook maar voor echt heel eventjes. Als je van een berg afgaat kan hij wel ietsjes het limiet overschrijden.

maar oke, mooi... het limiet is verbroken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Let goed op het penetratievermogen van je gun, dit staat onder de schade. Een gun met hoge schade en weinig penetratie is eigenlijk amper iets waard. Vergeet trouwens ook niet om op de juiste plek te richten en schieten (een achterkant van een tank is altijd zwakker dan de voorkant). Je richt dakje (^) kan drie kleuren aangeven tijdens het richten op een tank. Namelijk rood, oranje en groen, wanneer het dakje rood is zal je niet penetreren, bij oranje misschien (vaak niet) en groen wel. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...