Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

Ik vind het best irritant bij WoT dat als ik iemand gewoon raak, dat er geen levens afgaan, ook al schiet ik 20 keer op hun, er gebeurt niks :puh:

Als je een andere crosshair wilt moet je die downloaden. Als je het standaard vizier niet leuk/fijn vind. Ik wacht totdat WoT iets doet aan de mods zodat je die weer kan installeren. Als dat zover is ga ik J1mb0's ceosshair mod installeren. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

Niet alle mods werken. Bij sommige werken ze wel en bij anderen niet. Zoals J1mb0 al zei: "WG screwed few thing up ^^".ty

Ik vind bij arty die standard crosshair echt vervelend. Bij J1mb0 zag je hoeveel ruimte je had om te schieten. Nu als je op een tank aimed, wordt dat rondje heel groot omdat je te weinig ruimte had.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het best irritant bij WoT dat als ik iemand gewoon raak, dat er geen levens afgaan, ook al schiet ik 20 keer op hun, er gebeurt niks :puh:

en houd er ook rekening mee dat de 20mm guns een max range snel hebben behaald :puh:

daar had ik veer last mee met de pz2 vroeger :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi om te horen! :)

En ook nog mooi nieuws , Wargaming komt naar Nederland, Utrecht om precies te zijn. Als ik van de partij ben, ik denk het niet, heb het weekend vrij druk.

EDIT: Ik zie nu ook dat de vernieuwingen van 8.1 zijn aangekondigd (inclusief de Britse tank tree). :)

Bewerkt: door Bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet een account aanmaken op de site van World of Warplanes. Daarna krijg je vragen om je kennis over de luchtvaart te checken. Een voorbeeld: "Wie stak als eerste de Atlantische Oceaan over?". Zulke vragen kun je verwachten. Als je er meer goed hebt dan fout, word je toegelaten voor de beta!

Link to comment
Delen op andere websites

Goede avond.

Ik had een vraag over artilerie tanks, ik heb er enkele : franse tier 3 duitse tier 2 en amerikaanse tier 3. nu sta ik regelmatig naast andere tier 3`s die schieten als iemand achter een gebouw of berg staat vaak raak.

Is er een speciale richt metode hiervoor of komt hier gewoon veel geluk bij kijken? Ik raak namelijk alleen als ik ze ook echt in het visier krijg maar hun ook als ze voledig beschut staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...