Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

Ok bedankt handig om te weten ga het meteen uit proberen.

De eerste 2 potjes ging het goed 3 en 4 kills maar de 2 daarna kreeg ik dat stippen rondje niet meer wat zich sluit weet een van jullie meschien waar dat aan licht?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

Was inderdaad uit range met de standaard gun van de m37, heb inmiddels de m7 priest waarmee dit ook vrij snel zo is max 400 m.

Heb net een potje gedaan met een tank die ik eigelijk helemaal niks vind maar nodig heb om bij de volgende te komen, Renault FT AC Tier2 tankjager, in een openveld nog met 3 man over tegen 11 van hun.

uiteindelijk toch nog gewonnen had in totaal 8 kills en zelf geen schrammetje , oftewel ut bekende noob team.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal waarschijnlijk de update zijn geweest, bij elke update moet je het spel updaten. Als jet goed is gebeurd dat automatisch.

Een lekker potje in de ISU-152, met de BL-10:

Overwinning!

Gevecht: Stadspark woensdag 17 oktober 2012 13:35:55

Voertuig: ISU-152

Ervaring ontvangen: 4.437 (x3 voor de eerste overwinning van de dag)

Credits ontvangen: 47.661

Gevechtsprestaties: Top Gun, Magere Hein

>>> Door Svenie: Dubbelpost samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Zozo, netjes hoor. Ik moet echt meer Top Gun halen want ik heb er maar 3. :muur:

Ben nog steeds bezig met 'moneyfarmen' voor Batchat, daarna ga ik sparen voor IS-8 ,en als ik die heb ga ik sparen voor SU-14 of BL-10 gun voor ISU-152.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet, maar ik heb gewoon geen zin meer om WOT te spelen... eerst een aantal GB downloaden ( want die patches blijven komen ) en drna maar 30 min spelen.

Hoe gaat en staat het trouwens met de clan Bassie?

Link to comment
Delen op andere websites

hmm... Ik vind WOT een beetje hetzelfde worden ( nog steeds dezelfde eufels in de gameplay als in de beta ) ... Ben ook niet zo'n fan van dat hele pay to win systeem van WOT; tijdens de beta had je er nog niet erg veel last van, maar ik vind het nu wel erg de gameplay aanpassen.

misschien zijn er dingen veranderd met de 8.0 patch, maar eens eventjes posten dan :puh:

maar goed, dat is precies de strategy van die Russen ( die "developers" is misschien wat vriendelijker, dan volledig Rusland de schuld te geven :clown: ). Geld investeren, vervolgens weggaan en dmv leuke aanbiedingen, patches etc. komen ze weer terug, inversteren ze wellicht weer wat geld en gebeurt het ritme weer. Gelukkig betaal ik daarin tegen geen duppie.

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de dubbelpost Svenie.

Het gaat op zich wel goed met de clan, maar het is nog wat rustig, er gebeurd niet zoveel, maar dat ligt deels aan mij.

En ik speel WoT ook wat minder, sinds Euro Truck Simulator 2 is uitgekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat net op de map Cliff, ik was met T-50 en zat in een inham. Even later stond ik daar nog steeds maar niemand kon mij schieten , dus een Panther ging mijn kant om. Elke keer als hij dichterbij kwam ging ik naar achter, de eerste shot van hem was mis. Ik ging nog verder naar achter en hij raakte me. Ik was bijna dood en die Panther duwde mij tussen 2 stenen,ik was dood en hij zat daar de hele battle opgesloten. :puh:

Overigens hoop ik ergens deze week Batchat te kunnen scoren. Als ik premium ga kopen hoop ik aan de BL-10 , SU-14 , Tiger II en iS-8 te komen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Commando,

Als ik jou was zou ik weer online komen want sommige mappen zijn vreselijk verandert. Gewoon doen, de Britten komen dus kan je een nieuwe tree uitproberen ;)

Ik heb een paar potjes gespeeld, en vond het wel weer welletjes :puh: de game is leuk op sommige momenten, maar de gameplay mist vernieuwing

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...