Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

Jah, in die E8 heb je weinig ruimte en in de Maus heb je een complete woonkamer onderhand. :puh:

http://worldoftanks....ese-are-coming/

De Chinese tanks komen eraan, wat vinden jullie hiervan?

Ik vind persoonlijk dat het in de war begint de raken met die tree's, zoals nu zijn de Britten nog geen weken oud en staan de Chinese al op het schema.

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik begin niet echt in de war te raken, maar dat WoT uitgebreider word en dat je meer keuze kunt maken is wel zo..

Keuze kon je sowieso al maken maar nu de Chinezen komen word het wel een beetje speciaal vind ik..

Link to comment
Delen op andere websites

ISU-152 is echt mastelijk met BL-10 erop, je owned echt alles.

Net 2 leuke potjes gehad met ISU-152 <3

Victory!

Battle: Ruinberg zondag 18 november 2012 16:45:59

Vehicle: ISU-152

Experience received: 1.548

Credits received: 45.196

Battle Achievements: Top Gun, Sniper, Reaper, Mastery Badge: "1st Class"

Defeat

Battle: Murovanka zondag 18 november 2012 17:25:39

Vehicle: ISU-152

Experience received: 484

Credits received: 12.324

Battle Achievements: Expert: Germany

Verder spaar ik voor SU-14 , probeer ik IS-8 elite te hebben en Batchat goed te krijgen door middel van stuff

Misschien verkoop ik T-50 en koop T-50-2, ligt eraan of ik later slots te kort kom.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet zeggen dat die Chinese tanks verassend leuk spelen! Ook de nieuwe Amerikanen zijn top!

Even wat filmpjes gepakt van af m'n channel, heb er nog meer staan voor de liefhebber :).

Bewerkt: door Nemean^inf
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de Chinese tanks niet echt speciaal to be fair, ze lijken mij op een kruizing tussen al die tanks die we al kennen... maar ja, het is niet voor niets Made in China eh >.<

Had liever Japan ofzo genomen, maar goed :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Nu heb ik alweer een tijdje de Tiger, de T32 heb ik alweer unlocked en heb ik de IS-3.

Ik heb al een heleboel tanks unlocked, het enige probleem is dat ik er geen geld voor heb en zit ik met een pc problemen.

Dus hoop ik dat ik zo snel mogelijk een nieuwe pc heb die het gamen gewoon makkelijk aankan.

Link to comment
Delen op andere websites

Kerstmis komt er bijna aan, Meneer D.M.! :puh:

Ik heb al een tijd de SU-14 met beste gun en deze is echt goed, ik oneshot bijna alles. :D

Weet iemand waar ik een video kan vinden over hoe je met de Batchat moet spelen? Ik kan er maar niet mee overweg en verkopen vind ik zonde. :(

Ik speel op dit moment bijna geen WoT meer omdat ik Assassins Creed speel.

Link to comment
Delen op andere websites

Kerstmis komt er bijna aan, Meneer D.M.! :puh:

Ik heb al een tijd de SU-14 met beste gun en deze is echt goed, ik oneshot bijna alles. :D

Weet iemand waar ik een video kan vinden over hoe je met de Batchat moet spelen? Ik kan er maar niet mee overweg en verkopen vind ik zonde. :(

Ik speel op dit moment bijna geen WoT meer omdat ik Assassins Creed speel.

Haha, grappenmakers.. :puh:

Ik hoop dat ik een nieuwe pc heb met de kerst, en anders zal het wel 2013 worden..

Als ik een nieuwe heb laat ik het denk wel weten in het WoT topic :puh:

Oh, en Myron..

Zijn de hightier arty's van de Sovjets een beetje goed?

Met mij lukte het niet echt, zoals de SU-26. Echt een rot arty was dat. Met m'n Wespe was ik veel beter.

Nu wil ik dus ook voor Duitse arty's gaan, maar ze zeggen dat de Hummel slecht is..

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

In mijn ogen is de hummel ook slecht (schiet vaak mis), de GW panther moet dan weer een beest zijn. De Russiche high tiers zijn vrij goed, had de S-51, dan is de Objekt 212 wel wat minder (want eigenlijk is het geen verbetering, misschien zelfs achteruitgang). Voor de rest zijn het goede arty's hoor.

Ben vandaag ook weer met de Fransen verder gegaan, spelen leuk, maar wel minder schade.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh..

Maarja, ik heb toch nog de Grille dus ik moet nog even afzien..

Als ik de Hummel heb zal ik wel zien of het een slechte arty is..

Het is volgens mij niet altijd de tank zelf, je moet er natuurlijk wel mee om kunnen gaan..

Niet dat jullie dat niet kunnen, maar alsnog.. je moet geen tank nemen waar je niet mee om kunt gaan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals met heel WoT hangt ook arty van je speelstijl af. sommige kan je iets mooier mee lobben en met andere kan je juist weer heel accuraat en ver schieten.

Ik ben eigenlijk persoonlijk niet verder dan de tier 6 su gekomen tijdens de beta en de GW Panther bij de duitsers ( maar een paar potjes gespeeld, dus weet er niet echt veel meer van ). Wat ik wel wist is dat ik de Hummel leuker vond dan de Grille, omdat je in hogere tiers komt en dus slomere heavy tanks tegenover je krijgt. Dat laatste zal met de zoveel nieuwe snelle toptier tanks wel wat anders zijn. Persoonlijk had ik een echte favoriet als arty en dat is de Wespe :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...