Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

Netjes hoor, Colin! Ik denk dat dit potje daar geen eens aan tipt, maar het was mijn laatste game in de Ferdinand en het was er weer zo'n eentje onder het mom van 'last man standing' samen met een IS-3 stonden wij nog tegen over 9 man en dit was daarvan het resultaat:

qq9pTE1.jpg

aYwcnEm.jpg

Overigens dus de Jagdtiger unlocked en gekocht. Al met al ongeveer 120.000 xp er doorheen gejast met de Ferdi in een week. Tot nu toe twee games in de Jagdtiger gedaan, beide keren Ammo Rack geraakt, dat beloofd wat goeds...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tja, het zijn ook meestal 1 op de zoveel potjes dat dit soort dingen echt gebeuren dat je alsnog weet te winnen. Overigens heeft dat bij mij denk ik ook met de tier te maken. Vanaf tier VII/VIII speel ik over het algemeen wat beter, dat komt omdat die tanks over betere guns beschikken en betere armour/meer HP. Op de een of andere manier ben ik bij tier VI ook eerder wat geneigd om risico's te nemen, omdat ik vaak denk van 'oh, het is maar tier VI' (of dus lager) terwijl dat in de praktijk nog wel eens vies tegen valt. In zo'n tank ben je vaak binnen drie schoten kapot dus moet je toch net wat zuiniger met je HP omgaan. Ik denk dat dat voor mij ook een rol speelt.

EDIT: Heeft iemand hier trouwens de FV4005 (Stage II) lijn? Ik ben wel erg benieuwd naar de ervaringen. Zag namelijk een potje van een FV4005 met daarin gewoon 16k damage tijdens een capture the flag. Erg bruut dat zo'n tank gewoon tier IX/X bijna kan oneshotten. Overigens ziet er dan wel echt papier op, maar ik verwacht dat je net als bij de Fransen erg slim mee om moet gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo heb je nooit van die potjes als je platoont met mij, nicolab? :puh:

Wel,

1. Ik moet gefocust spelen

- dat doe ik vaak niet echt in teamverband. Dat typen alleen al leidt enorm af. Ik loop te veel te lullen (veel te veel te klagen) en te weinig te spelen :puh:

2. In WoT moet je geluk hebben (is wat minder goed gebalanceerd in mm). Je hebt weinig tanks die zekerheid bieden in bepaalde factoren. De KV-2 152 bied die zekerheid bijv. en premium tanks / tanks met prev. mm..

3. dan spelen we in teamverband en dat teamverband is niet altijd even sterk (geen tactische communicatie (headsets), geen aansluiting op tanks en ik denk dan ook weinig na).

4. Ook heb je in WoT natuurlijk gameplay die zekerheden eruit kan slopen of juist enorm voordeel bieden, zoals

spotting

in WoT zijn dingen rondom spotting, zoals camo en scouts echt cruciaal (light, of desnoods een ander snel voertuig kunnen echt verschillen maken ingame), in WT zie je tanks altijd als je ze ziet (daar moet je zelf maar dat gecamoufleerde stipje zien te zoeken op 1000 meter :puh:).

Zekerheden zijn anders, daar moet ik soms even aan wennen (vooral met AP schieten).

in WoT moet je de tank killen dmv damage. Het enige dat je qua modules en crew met zekerheid kan uitschakelen is de tracks. De rest moet je gewoon maar veel geluk bij hebben en heb je allemaal van die kut consumables en mounts die het eigenlijk niet voordelig maken om op interne elementen te schieten. Waar je 1 op 1 in WoT op de armor-weakspots ga richten voor zekerheid dat HP naar beneden gaat, richt je in WT het op armor i.c.m. de crewmembers / modules.

Tja en wanneer ik en het team in al deze factoren goed scoor, dan heb ik iig een goed potje. Puntje 1 is denk ik voor mij het belangrijkste. :puh:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Aha, beter :puh:

Een nadeel aan die tank vind ik de andere dingen die er gedaan zijn om hem te balanceren, zoals het enorm langzaam draaien van die turret. Ik heb de Hellcat in Warthunder en daar is het iig wel een tank die echt heel goed kan hit&runnen, en ook altijd wat kan raken (130mm pen met he filler en een massive 220 pen acpr).

In WT is die achteruitrijd snelheid ook vet snel (26 km/h). WoT kennende kan die hellcat ook wel zeker 18km/h achteruit (ff opzoeken).

Damn, maar 12 km/h... Nja, met 600 pk in z'n achteruit rossen zit ie binnen 1 sec op die 12. Alsnog een goede scouttank.

Dat verbaasde me trouwens erg aan m'n Sherman betatank. Dat ding gaat 18 km/h achteruit (wat betekent dat je vet veel mensen kan lokken en goed kan hit & runnen :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Zeg dat wel, we hebben het vanavond beide ervaren. Nadat jij wegging ben ik begonnen met de Tsjechen, ik wou gewoon eens kijken hoe dat nou speelde. Veel Duitse tanks op het begin en wel grappige stemmen. Ik weet eigenlijk nog niet helemaal precies wat er ik mee aan wil (lees: als ik voor deze lijn ga grinden), voor nu houd ik het nog even als hobby tank. Wellicht dat ik wat kan vinden over eventueel gelekte info over een nieuwe Tsjechische lijn.

Link to comment
Delen op andere websites

De O-1 Exp heb ik zojuist gekocht. Mijn impressie van de O-1 Exp. in 1 plaatje en 1 filmpje:

T6uvb1Y.gif

:7 :7 :7

Ik heb trouwens nog even gekeken voor eventuele Tsjechische tanks, helaas niet kunnen vinden. Wel zijn er al wat geruchten dat Zweden misschien ooit nog wordt toegevoegd. Dat zou mij wel heel vet lijken, die tanks zijn een beetje vergelijkbaar met de Fransen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...