Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

Zoals je zelf al zegt heb je me jouw plan al eerder verteld Bas. Ik denk dat ik me daar ook aan ga houden om meer damage te doen boven mijn aantal levenspunten.

Ik hoop dat mijn stats dan ook omhoog gaan en dat mijn games er zelf ook beter op worden.

De 1783 WN8 over de 30 potjes is een mooie aanwinst Bas. Ga zo door, ik probeer me er vanaf nu ook aan te houden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb werkelijk nog nooit naar de stats gekeken :7.

Moet je eens doen man, het is leuk om te weten hoe je moet spelen en dat je stats omhoog vliegen. Je games zullen ook leuker zijn en je zult meer plezier in het spel hebben.

Ik weet het niet. Ik zie zoiets net als bij voetbal. Als je bij Ajax speelt, zal je wellicht beter zijn dan een club uit de 1e divisie. Het zal je alleen geen garantie geven dat je daadwerkelijk beter bent dan de tegenstander en de tegenstander uit die 1e divisie. Ik ken ook veel mensen die daar juist (onterecht) geen plezier van hebben. (bijv. omdat ze een 20% winchance hebben en dan met de pet er naar gooien).

Daarin komen juist jouw specialiteiten en kwaliteiten te pas.

Dat zijn juist de matches waar je je 'M'~ratings uit haalt en verschil laat zien. Ik heb ooit eens in WoT circa 5 á 10 ranked potjes met een goede speler gespeeld en zijn tactiek heb ik onthouden: het maakt niet uit tegenover wat je staat, met wat je staat of met wie je staat; jouw taak is om jouw rol het best te vervullen (de ace te worden van het team, terwijl je team je ondersteund). Alhoewel dat in random games natuurlijk wat minder het geval is, mensen de rollen van hun tanks niet helemaal begrijpen (inclusief mijzelf), doet dat niks af aan je eigen kwaliteiten of de kwaliteiten van je platoon.

Daarom kijk ik ook nooit naar dat soort stats, net als Moechy. Ik doe het voor m'n plezier en wil alleen mezelf verbeteren op de punten die ik kan verbeteren. Daar heeft een WN8 of whatelse ook weinig mee te maken (vooral bij zo weinig potjes, die ik heb gespeeld in higher tiers). De kern dat ik moet verbeteren is mijn eigen kwaliteiten en de kwaliteiten van het voertuig (bijv. sidescraping, geduldig wachten (voor de TD's, waarin de HT's als paard van Troje zouden moeten fungeren), hull-down, hit-n-run etc.)

Link to comment
Delen op andere websites

Winkans heb ik niet aanstaan, daar ga je wel 'desperate' van spelen. De winkans klopt gewoon vaak niet. Maar heet voordeel van WN8 is, is dat het puur om damage gaat en niet om winst of verlies. Dat laatste wat jij aanhaalt speelt ook mee. Denk maar zo: langer in leven = meer damage. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je eens doen man, het is leuk om te weten hoe je moet spelen en dat je stats omhoog vliegen. Je games zullen ook leuker zijn en je zult meer plezier in het spel hebben.

Ik heb een gemengd gevoel hierover. In bepaalde games ben ik erg bezig met mijn win rating en is het inderdaad een uitdaging om deze zo hoog mogelijk te houden. Bij WOT werkt dit echter averechts en zorgt het verliezen van een aantal spelletjes op rij voor een ontmoedigend gevoel. De afgelopen week heb ik enorm veel games verloren wat er mij toe heeft aangezet het spel een tijdje links te laten liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je eens doen man, het is leuk om te weten hoe je moet spelen en dat je stats omhoog vliegen. Je games zullen ook leuker zijn en je zult meer plezier in het spel hebben.

Ik heb een gemengd gevoel hierover. In bepaalde games ben ik erg bezig met mijn win rating en is het inderdaad een uitdaging om deze zo hoog mogelijk te houden. Bij WOT werkt dit echter averechts en zorgt het verliezen van een aantal spelletjes op rij voor een ontmoedigend gevoel. De afgelopen week heb ik enorm veel games verloren wat er mij toe heeft aangezet het spel een tijdje links te laten liggen.

Dat heb ik ook vaak gehad, Svenie. Ik had dan zulke slechte battles dat ik tijdelijk gestopt ben met WoT, toen heb ik de game weer opgepakt en toen ben ik weer gestopt. Nu speel ik het al een tijdje en platoon ik veel met reaguurders hier, onder andere met Bassie, NicolaB en moechy. D

De games gaan tot nu redelijk maar ze kunnen beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik overigens echt de meeste mogelijkheden in zie tot progressie is in teambuilding. Bijv. het bedachtzamer kiezen van tanks, communiceren via de headset en het rijden in wolfpacks. Wanneer dat beter werkt, gaan denk ik ook de individuele resultaten omhoog (en worden ze minder belangrijk :puh:).

Resultaat van een goed potje, mede dankzij goede samenwerking (Met Pim in de Matilda heb ik dat ook wel vaak)

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag deze video bekeken, hij was lang maar het zeker waard:

Nooit zo bij stil gestaan wat het belang is van de flanks. Uiteraard wel dat je ze moet winnen, maar deze manier geeft toch net meer de reden hoe je die wint en waarom je die moet winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

heeft iemand al met de nieuwe game physics al geprobeerd diverse bergen te beklimmen? op Ytube staan een aantal leuke plekken, misschien dat iemand zin heeft om dit te proberen in een prive sessie?

Link to comment
Delen op andere websites

Jij met je headset. Als ik game heb ik echt geen zin aan geleuter door een headset. :7

Ik kan me voorstellen dat je geleuter niet waardeert, maar beter communiceren kan echt handig zijn. Niet voor niets communiceren alle (goede) clans via de headset.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...