Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voor welke lijn zijn jullie momenteel aan het spelen en wat vinden jullie van de Zweedse tanks?

Momenteel ben ik zelf bezig voor de FV4005 Stage II, ben bij de Achilles. Ook voor de TVP 50/51, waar ik nu bezig ben met de T34/100. Ook bezig voor de T-62A met de T-54, na 1,5 jaar nog steeds bezig met de Bat Chat 155 55 voor de 58 versie, ook voor de E-50M met de mini Panther (tier VI) en als dat nog niet genoeg is ben ik ook nog bezig voor de Strv 103B, daar ben ik nu bijna bij tier V. Vind het vooral nu ook leuk om met tier X te spelen, dat is heerlijk ter afleiding en beleef ik eigenlijk het meeste plezier aan.

Jesper, echt doen denk dat je het een super tof spel gaat vinden!

Link to comment
Delen op andere websites

Voor welke lijn zijn jullie momenteel aan het spelen en wat vinden jullie van de Zweedse tanks?

Lol Zweedse tanks :puh: Strv 103 & ikv 91 here i come!

Zitten de Italianen er ook al in?

Die hebben ook wel unieke tanks zoals de OF-40 of prototypes zoals de Otomatic, maar ook natuurlijk de roestbakken uit WW2 :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, in tegenstelling tot wat je zou verwachten niet. Je kunt met het gold (wat je met echt geld koopt) dingen kopen zoals extra garages, permanente skins voor je tank, crew meteen trainen, premium tanks (deze zijn niet beter dan gewone tank, vaak op een bepaald vlak slechter, maar leveren meer geld op dan normale tanks) en bijvoorbeeld kan je XP omzetten. Met XP omzetten kan je het gebruiken als vrije XP op iedere tank. Al deze functies hebben dus wel wat voordelen, maar niet waardoor jij in minderheid wordt gebracht. Het enige wat je als P2W zou kunnen omschrijven is gold ammo. Dit is munitie die een hogere penetratie heeft en daardoor een grotere kans van doorboren. Je zult deze spelers zeker tegen komen, maar in principe moet je met normale munitie ook hetzelfde te kunnen presteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...