Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

nee, de T-127 staat nog niet in mijn garage ( en heb ook niet de code ) :puh:

en inderdaad, ik vind het ook lastig te begrijpen dat je 3 verschillende data-servers moet hebben. 1 data server ( of meerdere servers, met dezelfde data ) , met meerdere lokale speelservers lijkt me gewoon te doen.

( de codes van computerbild waren tot 31 Jan geldig )

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Oh ok, jammer ik had het net voor 31 Januari Gedaan. dus vandaar.

Spelen jullie wel eens Tank Company's?!

Trouwens Vannacht, heb ik weer eens een Tank-Company gedaan met mijn nieuwe Clan [JDAM] Hammer. 4 Gewonnen 1 Verloren.

Hammer is trouwens een van de beste clans op de USA Server, de Clan Leader van ons staat op sommige LeaderBoards 1ste en 2de. En nog een paar ook in die buurt.

Hier nog ff een Screenshot (De Rest had hij niet opgeslagen.....);

shot_071.jpg

Bewerkt: door Lord-Vortex
Link to comment
Delen op andere websites

Oh helaas de codes zijn op :(.

Ik heb wel eens met een Tank company gespeeld maar dat vind ik iets minder.

Dit moet je ook met mensen doen die je kent, en uit je clan ofzo. Niet met onbekenden dan is het zowieso niks aan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou en ik nog denken dat ik erlang over deed om van de KV naar de KV3 tegaan, in 4 weken.

Speel nu Trouwens met de echt slechtste tank die er is in mijn ogen; VK3001P. nog 30k voor de Tiger P.

Wil graag de Maus krijgen.

Tegelijkertijd, speel ik af en toe ook nog met mijn ISU-152 nog 110k voor de Object 704. :)

Link to comment
Delen op andere websites

momenteel is mijn hoogste een KV-3 met 122mm ( al laat ik gewoon de 107 erop zitten :puh: ), pre-release was de T30 mijn hoogste.

toen na de release vond ik dat ik het eigenlijk wel een beetje gezien had, dus nu speel ik minder.

trouwens, de VK 3001 (H) vind ik nog minder dan de VK 3001 (P) :clown: ( beide alleen in een test-server gespeeld )

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Sinds gisteren aan de Franse Tech tree begonnen, en ik moet toegeven dat ik aangenaam verrast was. Een eerste game met mijn Hotchkiss H35 op Himmelsdorf leverde mij zowaar vier kills op. De armor van die Franse tanks is tevens ongelooflijk dik. Alleen jammer van de snelheid die deze tanks hebben, dat drukt het plezier toch wel een beetje.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds gisteren aan de Franse Tech tree begonnen, en ik moet toegeven dat ik aangenaam verrast was. Een eerste game met mijn Hotchkiss H35 op Himmelsdorf leverde mij zowaar vier kills op. De armor van die Franse tanks is tevens ongelooflijk dik. Alleen jammer van de snelheid die deze tanks hebben, dat drukt het plezier toch wel een beetje.

Nou, je zegt juist het tegenovergestelde van de Franse Tanks.

Ze zijn JUIST snel, maar in het begin niet zoals meeste Tanks tot Tier 2, daarnaar worden ze veel sneller. Meeste Heavy Tanks van de Franse Tree zijn ook net zo snel als een T-44 ofzo. Verder zeg je dat de Armour echt heel goed is van de Franse Tanks, maar dat is juist weer het tegenovergestelde. Het wordt na de B1 als het goed is, echt een drama. Het is nog slechter dan de Amerikaanse Armour. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de Franse medium tanks worden ze als maar sneller en krijgen ze steeds meer pantser ;).

Ja, maar in vergelijking met andere Mediums en Heavys hebben ze alsnog hele slechte armour. ;)

Byv; Als ik op mijn Broers zijn Account met de Bat Chat speel kan ik gewoon gepenetrated worden door een T1 Heavy. Op ongelukkige momenten, maar alsnog.

Bewerkt: door Lord-Vortex
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...