Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

Nou, je zegt juist het tegenovergestelde van de Franse Tanks.

Ze zijn JUIST snel, maar in het begin niet zoals meeste Tanks tot Tier 2, daarnaar worden ze veel sneller. Meeste Heavy Tanks van de Franse Tree zijn ook net zo snel als een T-44 ofzo. Verder zeg je dat de Armour echt heel goed is van de Franse Tanks, maar dat is juist weer het tegenovergestelde. Het wordt na de B1 als het goed is, echt een drama. Het is nog slechter dan de Amerikaanse Armour. ;)

Ik had het enkel over de 'low-tier' Franse tanks. Al je zegt dat de Hotchkiss en de D2 bijvoorbeeld slechte armour hebben en snel zijn, dan begrijp je volgens mij niets van de game. Wat ik wel weet is dat de B1, wat een heavy tank zou moeten voorstellen erg effectief is tegen tanks van een lagere tier, maar ronduit slecht tegen tanks van een gelijke tier of hoger. De KV bijvoorbeeld, zal je op geen enkele plek kunnen penetreren met dit ding. Ik denk dat dat ook de reden is waarom de meeste mensen de light tank weg kiezen. (AMX)

Ik heb ook eerlijk gezegd geen idee of de armour en/of snelheid van een tank verhoogt bij het omhooggaan van de tree. (wat Franse tanks betreft dan toch) Mijn uitspraak was dus ook enkel gebaseerd op eigen ondervindingen en niet op doorgronde kennis.

Edit hieronder: Uit Lord-Vortex zijn post maak ik op dat hij dacht dat ik het over de Franse tanks in het algemeen had. Ik licht hier alleen even toe dat ik het enkel over de low tiers had. De uitleg erna is ook niet op hem gericht, maar is meer een algemene aanvulling.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou, je zegt juist het tegenovergestelde van de Franse Tanks.

Ze zijn JUIST snel, maar in het begin niet zoals meeste Tanks tot Tier 2, daarnaar worden ze veel sneller. Meeste Heavy Tanks van de Franse Tree zijn ook net zo snel als een T-44 ofzo. Verder zeg je dat de Armour echt heel goed is van de Franse Tanks, maar dat is juist weer het tegenovergestelde. Het wordt na de B1 als het goed is, echt een drama. Het is nog slechter dan de Amerikaanse Armour. ;)

Ik had het enkel over de 'low-tier' Franse tanks. Al je zegt dat de Hotchkiss en de D2 bijvoorbeeld slechte armour hebben en snel zijn, dan begrijp je volgens mij niets van de game. Wat ik wel weet is dat de B1, wat een heavy tank zou moeten voorstellen erg effectief is tegen tanks van een lagere tier, maar ronduit slecht tegen tanks van een gelijke tier of hoger. De KV bijvoorbeeld, zal je op geen enkele plek kunnen penetreren met dit ding. Ik denk dat dat ook de reden is waarom de meeste mensen de light tank weg kiezen. (AMX)

Ik heb ook eerlijk gezegd geen idee of de armour en/of snelheid van een tank verhoogt bij het omhooggaan van de tree. (wat Franse tanks betreft dan toch) Mijn uitspraak was dus ook enkel gebaseerd op eigen ondervindingen en niet op doorgronde kennis.

Als je nou leest wat hij zegt :bonk:

Hij zegt:

* Franse tanks zijn snel, maar in het begin niet ( normaal tot tier 2 )

et wordt na de B1 als het goed is, echt een drama. Het is nog slechter dan de Amerikaanse Armour.

met andere woorden, low-tier ( tier 1-3 ) tanks worden hier uitgesloten :puh:

Als je zegt " french tanks hebben weinig armor " dan is dat ook logisch, want als je het hebt over " de French tanks " dan bevat dat dus, low-tier (1-3), mid-tier (4-7) & top-tier ( 7-10 ) tanks.

globaal genomen heeft de helft van de french tanks weinig armor ( tier 5 en up ).

dat jij er geen kennis over bezit ( over de med-tier / top-tier tanks ) doet weinig tot niets weg over de feiten :sigaar:

>>> Door Svenie: Wijsneus.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag de AMX 12t weten te bemachtigen, man wat een leuk tankje zeg :).

Ik heb alleen dringend counsel nodig, iemand advies?

Onder andere komt dat omdat mijn KV-3 kogels heeft van 1000 stuk waardoor je gauw verlies maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

KV-3 sowieso is wel bijna 2 keer zo duur, maar die is echt veel sterker ook qua guns, dan praat ik alleen nog niet over de kosten van een kogel (122mm gun :7)

ja, die 122mm gun is huilen als je mis schiet en geen premium acc / gold koopt zoals ik :7

Ik gebruik eigenlijk daarom altijd de 107mm, die is goedkoop maar doet alsnog veel damage en is behalve de 7mm pen globaal ook de beste gun. Toch speel ik ook wel eens met de 122mm, om de style aan te wennen voor de volgende tier tanks ( IS )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net de AMX 12t gekocht.

Alleen het rare was dat ik 11.994 xp had bij de AMX 40.

En toen keek ik bij onderzoeken en was dat vakje van de 12t groen.

Toen ik kon hem toen al kopen ondanks dat ik nog 2.000 xp moest. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net de AMX 12t gekocht.

Alleen het rare was dat ik 11.994 xp had bij de AMX 40.

En toen keek ik bij onderzoeken en was dat vakje van de 12t groen.

Toen ik kon hem toen al kopen ondanks dat ik nog 2.000 xp moest. :)

dat is dan vast 2000 Free Experience :puh:

Free experience can be used in the research of any vehicle instead of just the vehicle it was earned with.

You always gain 5% of the amount of experience earned in a battle as free experience. This is a bonus and is not subtracted from the vehicle's experience.

Additionally, you can use gold to convert tank specific experience to free experience. The tank must be elite, i.e. fully researched.

Edit:

Waarschijnlijk had je dan vrije XP :puh:, ik heb zojuist premium voor een maand gekocht :)

ik doe daar niet aan, mij te duur :bonk:

het duurt dan wel langer, en slomer... maarja, zovaak speel ik WOT nou ook niet :puh:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Man wat een moeilijke keuze zeg overal hoor ik dat de Duitse TD's beter zijn de ene keer weer de Amerikanen en de andere keer weer de Sovjets.

Weten jullie welke TD's ik het beste kan kiezen?

Ik zal voor de Object 704, gaan.

Heb gisteravond de 704, gekocht. Nu 5 Battles gespeeld en 11 kills ermee.

T95, is telangzaam. En is echt "Artillery Bait".

Jagdtiger is ok, maar heeft niet echt hele goede armour.

Object 704, is echt snel met Upgraded Engine en Tracks, Gun is echt geweldig, 800 damage meestal hoogste dat ik ermee gehaald had was 1200 damage met een Lucky Shot weet ook niet hoe.

Maar als het aan mij ligt ga voor de Object 704 zou ik zeggen.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb het nooit zo op duitse tanks gehad ( behalve de oude minimaus :D ) en ben nooit verder gekomen dan de Panther op de test-servers :puh:

De top-tier heavy tanks / TD's van de duitsers lijken me wel grappig om eens te proberen, maar ik heb geen zin om er voor te gaan grinden :clown:

Betreft de TD's zie ik niet 1,2,3 veel verschil met de US TD's ( top tier )

@Bassie, ik gebruik liever de 107mm van de KV, dan een Fixed 107mm van de SU-85 :puh:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb inmiddels de SU-85 alleen nog niet de 107mm gun en sinds gisteren heb ik ook de IS :).

Moet nu zien te zorgen dat ik de IS-4 haal voor update 7.3 dan krijg je een stuk of 3 gratis slots met tanks en 100% getrainde bemanning :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...