Jump to content

gta III map


myron.b

Recommended Posts

hoi allemaal,

weten jullie waar ik de kaart van gta III kan vinden in het spel?

want ik moet voor King country 3 auto's stelen,daarvoor moet ik naar portland maar ik weet niet hoe ik daar moet komen.in vice city en san andreas heb je in het spel wel een map.

hopelijk kunnen jullie mij helpen.

myron.b

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Er is geen ingame overzichtmap. Die heeft GTAIII gewoon niet. Er zat als goed is wel een losse kaart bij het spel toen je hem kocht, kijk het doosje nog maar eens na. Die kun je eventueel gebruiken om de weg terug te vinden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Er zat als goed is wel een losse kaart bij het spel toen je hem kocht, kijk het doosje nog maar eens na.

Tegenwoordig wordt het spel zonder kaart verkocht. Ik kocht 'm een jaartje geleden en toen zat ie er ook niet bij.

@ TS: Je zal hem dan moeten lenen van iemand die hem wel heeft, of anders uitprinten. Kijk ook eens hier.

Link to comment
Delen op andere websites

niemand op school heeft die volgens mij :cry:

ik zal die kaart opslaan op me pc en dan inzoomen of uitprinten.

maar heeft gta iv nog steeds een kaart als je hem koopt?(die wou ik hierna kopen,maar eerst wat geld bij elkaar sparen :$)

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

oke,ja bij het spel.want ik keek op marktplaats(gewoon voor de lol) en toen zag ik iemand met gta iv met de kaart en gids enzo bij het spel erin.(ik ben nog steeds die auto's aan het zoeken in portland.)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is ook logisch, GTA IV is nog niet zo gek oud, daarbij is het dan ook logisch dat ze een kaart van de stad verkopen.

GTA:III is al bijna 10 jaar oud. Dat ze daar de kaarten niet meer van drukken en hem dus verkopen zonder kaart lijkt me niet zo vreemd.

wat ik je aanraad is dat je deze op je PC opslaat. En hem ergens opzet waar je hem kan bekijken, Of je print hem uit.

Dit is namelijk de kaart die verkocht werd met het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb die map al op me pc staan,ja gta III is ook al oud dus logisch dat ze de kaart niet meer drukken.ik snap het nu.

als gta iv 'oud' wordt verkopen ze de kaart denk ik ook niet meer.

bedankt. :tu:

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...