Jump to content

[LA] Golden Film Reels


Vincent-GTA

Recommended Posts

Kijk eens op deze pagina, hier staan alle locaties van de gouden filmrollen. Succes ermee. ;)

Dat is juist het probleem, ik heb alle locaties uitgeprint, ik heb al 10 verschilende plekken van onder tot boven onderzocht, en nog steeds geen golden film reels.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens op deze pagina, hier staan alle locaties van de gouden filmrollen. Succes ermee. ;)

Dat is juist het probleem, ik heb alle locaties uitgeprint, ik heb al 10 verschilende plekken van onder tot boven onderzocht, en nog steeds geen golden film reels.

Als je op die pagina kijkt, zie je er filmpjes staan. Sowieso, als je het zonder die fimpjes wilt doen, zou ik als ik jou was, in de buurt kijken per locatie. Vaak liggen ze op de meest voorspelbare plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens op deze pagina, hier staan alle locaties van de gouden filmrollen. Succes ermee. ;)

Dat is juist het probleem, ik heb alle locaties uitgeprint, ik heb al 10 verschilende plekken van onder tot boven onderzocht, en nog steeds geen golden film reels.

Als je op die pagina kijkt, zie je er filmpjes staan. Sowieso, als je het zonder die fimpjes wilt doen, zou ik als ik jou was, in de buurt kijken per locatie. Vaak liggen ze op de meest voorspelbare plaatsen.

.. en dan ga je zoeken op de meest onvoorstelbare plaatsen. En dan vind je er geen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, dan gebruik ik een voorbeeld in de onderstaande spoiler (LET OP! Lezen op eigen risico).

Gouden filmblik nr. 7 is te vinden binnen het gebied waar je het nr. op onderstaande kaart ziet:

5731391754_998a2090ab.jpg

Nou, probeer maar eens uit te zoeken wat in dat gebied een logische locatie zou kunnen zijn. Ofwel, een locatie dat sneller opvalt. Kan je het nog steeds niet vinden? Hij ligt ergens op het golf-terrein. En dat is wat ik ermee wil zeggen. Het golf-terrein is namelijk net als een 'Landmark': het is een opvallende locatie. :puh:

Zo gesnapt wat ik dus bedoel? :puh:

EDIT: Oh, je snapte al wat ik bedoel. Sorry, foutje. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...