Jump to content

Zouden jullie kunnen vragen aan rockstargames of het spel ook voor Android komt?


TheRemco

Recommended Posts

hoi allemaal, ik zou graag willen weten of RockstarGames, ChinaTown nog voor android gaat converten ofso.

tnx

Ik zal het zo even vragen aan de developers.. :bonk:

Mischien kan je ergens een reactie achter laten op hun website. Ze antwoorden wel vaak.. Dus ik zou zeggen: probeer het :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wij op dit forum weten dit zelf ook niet dit zou je echter aan R* zelf moeten vragen.

Email? Joriz? Maar nee denk niet dat dit gebeure gaat maar ik ben hier maar noob in :)

Ook al is dit een officieel erkende GTA fansite, zelfs als Joriz een e-mail naar Rockstar Games zou sturen zullen ze deze niet beantwoorden denk ik. ik zou er overigens niet vanuit gaan dat ze Grand Theft Auto: Chinatown Wars naar Android gaan porten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn al te druk met GTA 5 Dat hoop ik tenminste voor hun :puh:

Een game poorten lijkt me relatief weinig werk, en als er aan GTA V wordt gewerkt zal dat vast een andere afdeling zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou er overigens niet vanuit gaan dat ze Grand Theft Auto: Chinatown Wars naar Android gaan porten.

Zou het wel kunnen? En als het kan, waarom zouden ze het dan niet doen?

Waarom zouden ze het dan niet al eerder hebben gedaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...