Jump to content

Wat mis jij op WikiGTA?


Svenie

Recommended Posts

misschien inderdaad een pagina over mods en GTA, een specefieke pagina over één mod ( in het bovenstaande geval " The Green Light District " mod ) zou ik pas later doen, met links vanaf de modpagina, naar die enkele mod pagina's toe.

Ter illustratie:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    6

  • ERRWINS

    6

  • PrioX

    4

  • GuitarGuy666

    4

Voertuig locaties (GTA IV)

Van WikiGTA - De Nederlandse Grand Theft Auto Walkthrough!Jump to: navigation, zoeken Work-in-Progress.pngWerk in uitvoering!

Bij alle gangs van San Andreas. Terwijl dat heel duidelijk is.

Leider Sweet en CJ

Locatie Los Santos

Kleur Groen

Wapen Pistol

Tec-9

Knife 1)

Desert Eagle 1)

SMG 1)

1) Na 100 tags

Voertuig Geen ????????????????????????

Rivaal Ballas

GTA GTA San Andreas

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Jammer dat nog veel auto's ( zoals de Huntley ( ik denk geen sport, hij heeft immers lampen van de normale SA huntley ) ) niet op WikiGTA staan...

>>> Door Svenie: Berichten afgesplitst uit Voertuigen topic in het GTA V forum.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hoogstwaarschijnlijk omdat of we eigelijk niet zeker kunnen stellen welke voertuig het eigelijk is (omdat er een verschil is met IV) of we het voertuig qua naam niet kennen of omdat niemand van de editors echt zin heeft om 18 voertuigen op te lijsten waarvan we enkel wat vage beschrijvingen kunnen geven.

Voertuigen waarvan wel iets is geweten zullen weldegelijk op de wiki staan (wellicht niet allemaal en niet perfect) maar het kan er zeker toch nog mee door voor een game die nog niet uit is en waar de enige verwijzingen 2 trailers en een paar screenshots zijn, niet? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, die Huntley lijkt me vrij duidelijk

gallery_145_128186.jpg

Huntley.jpg

Huntley_Sport_%28GTA_IV%29.jpg

Een kruising tussen de oude (Huntley) en de nieuwe (Huntley Sport), lijkt mij dus op een nieuwe Huntley te komen :D ( omdat ze nu ook al die grille aan de zijkant hebben, moeten ze wel nieuwe ( oude ) lichten erin stoppen, anders lijkt ie te veel op de Range Rover .

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nog eens goed kijkt, dan zal je zien dat dit voertuig wel degelijk op WikiGTA vermeld staat en dat al sinds 24 november 2011. Hij staat niet als Huntley vermeld, maar gewoon als SUV omdat we niet met 100% zekerheid kunnen zeggen of dit wel degelijk een Huntley is.

>>> Door Svenie: Afgesplitst topic samengevoegd met 'Wat mis jij op WikiGTA?' topic<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Nog steeds songteksten bij alle liedjes. Het is al jarenlang "niet de grootste prioriteit", maar feit blijft dat je het makkelijk even in een avondje kan doen. Ik wil me graag aanbieden om ze naar jullie op te sturen, inclusief verbeteringen en persoonlijke spellingscontrole. Ik stuur regelmatig songteksten naar lyrics-sites, dus ik heb daar geen problemen mee. Ik snap wel dat dit lang niet het belangrijkste onderdeel van de Wiki is, maar het is de volledigheid van dit soort details dat zorgt voor een professionele look.

Nogmaals, ik wil graag de songteksten voor jullie regelen, dan hoeven jullie ze alleen nog maar op de pagina's te zetten. Hoeft ook allemaal niet in één dag, maar jullie hebben een groot team, dus ik denk dat het wel moet lukken toch? Iedereen één radiostation of zo en dan is het al zo gebeurd. :)

Mochten jullie géén interesse hebben, is mijn advies om de songteksten die er momenteel staan wel weg te halen, want dan is het gewoon een keuze. :)

*Ik weet niet 100% zeker of de lyrics er momenteel allemaal op staan, ik zit nu op school en die heeft WikiGTA geblokkeerd. Laatste keer dat ik checkte miste ik er nog wat in ieder geval. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nog eens goed kijkt, dan zal je zien dat dit voertuig wel degelijk op WikiGTA vermeld staat en dat al sinds 24 november 2011. Hij staat niet als Huntley vermeld, maar gewoon als SUV omdat we niet met 100% zekerheid kunnen zeggen of dit wel degelijk een Huntley is.

>>> Door Svenie: Afgesplitst topic samengevoegd met 'Wat mis jij op WikiGTA?' topic<<<

Dat kunnen we met geen ieder voertuig uit GTA5, immers GTA5 is nog niet uit. Een overschot aan bewijs doet het hem... Maar aangezien daar nog over getwist kan worden, is dat ook de reden dat ik het niet op ''wat mis jij op WikiGTA'' heb gezet, maar in '' welke voertuigen herken je in Trailer #1''. :ch:

@Spacy: dat is inderdaad ook iets wat wel mooi zou zijn. Ik luister vaak op Youtube naar de liedjes uit de GTA-reeks die ik vaak via de WikiGTA site bij naam weet. Dan vind ik het jammer dat er soms halve ( of geen ) lyrics bij staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kunnen we met geen ieder voertuig uit GTA5, immers GTA5 is nog niet uit.

Oow dat kunnen we wel hoor. De 9F als mooie voorbeeld, is wel door Rockstar zelf vrijgegeven maar er zijn nog wel wat meer voertuigen waar we echt zeker van zijn.

De Premier en Landstalker zijn ook goede voorbeelden, waarom zijn zij wel gekend? Wel omdat er letterlijk niets aan hun uiterlijk lijkt te zijn verandert ten opzichte van GTA IV, dan kunnen we ze wel benoemen. Iets dat niet geldt voor alle voertuigen, waaronder jouw Huntley (Sport) - je zegt het zelf ook al, je weet niet welke van de twee het is :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een overzicht van de recent toegevoegde pagina's op de wiki. Zo zijn er laatst twee bijgekomen, maar heb geen idee welke.

Dat zijn deze en deze. Ik kan je niet voorzien van een overzicht van de recent toegevoegde pagina's, maar ik kan je wel aanraden om de WikiGTA blog in de gaten te houden. Daar durven we nogal eens de recent toegevoegde pagina's te vermelden. Aangezien nog niet alle GTA IV wapenlocaties van screenshots zijn voorzien, leek het ons ook nog niet nodig om daar een bericht over te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis informatie over bepaalde plaatsen op de wiki. Bijvoorbeeld Escobar International Airport heeft geen eigen pagina, ook zou ik graag een pagina zien over The (old) strip in Las Ventarus.

Ik snap dat niet helemaal relevant is om er op te hebben, maar toch zou ik het graag zien, des te meer omdat er dat soort pagina's wel op andere gtawiki's zijn.

Ik wil zelf eventueel wel de informatie aanleveren en screenshots maken, geen enkel probleem, maar ik zie graag dat zulke pagina's erbij komen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Een pagina over Chop zal uiteraard zo snel mogelijk worden aangemaakt. Ik twijfel alleen nog of de personages pagina wel geschikt is om hem bij te zetten, misschien wel. In ieder geval bedankt om te melden, we doen het nodige.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...