Jump to content

Het grote PlayStation Vita topic


Kenny-Petrovic

Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    16

  • martijn0126

    14

  • Dotz

    13

  • Kenny-Petrovic

    8

Ja en na 2 maanden ofzo kijk je er niet meer naar om, en zit je weer achter je tv te gamen.

Hoe durf je dat te zeggen

PC FTW

Anway, nee hoor ookal heb ik alle systemen ik speelde ook met mijn DS terwijl ik ook de nieuwste HD games kon spelen

Hangt gewoon van de spellen af die ik ervoor heb

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Ik zit te denken om de PS4/PSV-bundel, die zo goed als bevestigd is, te kopen als deze uit is. Ik heb echter wel een vraagje over de backwards compatibility van de handheld; kan ik PSP-games op de Vita spelen? Ik zou namelijk graag LCS en Chinatown Wars spelen op de Vita! Zo ja, dan heb ik nog deze bijkomende vraag: kan ik dan ook gebruik maken van cheatdevice? Zijn er daarnaast nog andere verschillen?

Ik kreeg zo snel geen eenduidig antwoord met behulp van Google, vandaar dat ik het hier vraag.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je ze kan kopen in de PS Store maar wat ik wel weet (en nu hoop ik dat ik geen onzin uitkraam :7) is dat de games voor Vita nietmeer op cd'tjes staan, maar op een soort van SD-kaartje. Dus zo zal het niet lukken lijkt me..

Als ik verkeerd zit, mag je me slaan, en hard.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je ze kan kopen in de PS Store maar wat ik wel weet (en nu hoop ik dat ik geen onzin uitkraam :7) is dat de games voor Vita nietmeer op cd'tjes staan, maar op een soort van SD-kaartje. Dus zo zal het niet lukken lijkt me..

Als ik verkeerd zit, mag je me slaan, en hard.. :7

Ook geen stream/andere shizzle-mogelijkheid?

Ja. Je kunt de stories (2 gta's) downloaden in de PS Store.

Kun je dan ook gebruik maken van Cheatdevice?

Ook CW.

Door de taalfouten en het gebrek aan interpunctie is je bericht niet duidelijk. Is dit nou een vraag of een bevestiging?

Link to comment
Delen op andere websites

Ezra bedoelt dat je ook GTA: Chinatown Wars kan kopen in de PS Store, dus waarschijnlijk ook kan downloaden voor de Vita.

Je kan dus Grand Theft Auto Liberty & Vice City Stories en GTA Chinatown Wars kopen.

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor deze verheldering, Dipsie :)!

Als CTW in de PS Store staat, kun je hem dan ook niet spelen op een PS3? :? :O

Nee, dit werkt alleen op de Vita.

En je kunt gewoon bij de Stories gebruik maken van de cheat device. Dit is ook mogelijk bij SA op de PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...