Jump to content

save game na ice factory werkt niet


king-eleven

Recommended Posts

hallo ik heb een savegame opgeslagen bij de ice factory en nu kan ik hem niet meer openen.

er komt er error ofzo in beeld.

weet iemand of dat met iets verholpen kan worden of moet ik overnieuw beginnen?

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je iets aangepast aan de game, mods ofzo?

Stuur anders eens je savegame, dan kan ik kijken of je savegame ook bij mij dezelfde fout geeft.

nee, ik heb het spel pas en volgens mij is het gewoon die ice cream factory glitch. het is wel vervelend als ik opnieuw moet beginnen...

hier is mijn savegame.

GTAVCsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk inderdaad dat het de Ice Cream Factory glitch is, aangezien hij ook bij mij vast slaat. Ik ga voor je kijken of ik er heel misschien iets aan zou kunnen doen, maar reken er niet op dat het lukt.

Helaas zou je opnieuw moeten beginnen. Ik raad je aan om vervolgens twee savegames te gebruiken. Daarmee sla je omstebeurte op, als het dan mis gaat met één van de twee kan je altijd nog terug naar de andere. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk inderdaad dat het de Ice Cream Factory glitch is, aangezien hij ook bij mij vast slaat. Ik ga voor je kijken of ik er heel misschien iets aan zou kunnen doen, maar reken er niet op dat het lukt.

Helaas zou je opnieuw moeten beginnen. Ik raad je aan om vervolgens twee savegames te gebruiken. Daarmee sla je omstebeurte op, als het dan mis gaat met één van de twee kan je altijd nog terug naar de andere. ;)

oke jammer, nou bedankt in ieder geval

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ikzelf heb deze glitch ook al eens gehad. En je zal een nieuwe safegame moeten starten.

(Edit: Excuses, Merkte nu pas dat de laatste post uit juni is :$ )

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Dit komt zelden voor alleen jij hebt die pech dus :(

Dit is wellicht een kleine bump, maar wat ik toch even toe wil voegen voor iemand die dit mogelijk later leest is:

Dit komt beslist niet zelden voor. Opslaan bij de ijsfabriek maakt je savegame corrupt en zorgt ervoor dat je je savegame niet meer kan openen. Het komt slechts zelden voor dat je je savegame nog wel kan openen nadat je bij de ijsfabriek opgeslagen hebt; kies eieren voor je geld of vertrouw op je geluk is dus het devies. (Overschrijf in dat laatste geval in ieder geval niet je oude savegame zodat je altijd nog terug kan vallen op die oude.)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...