Jump to content

Lego City Undercover


NickOwnage

Recommended Posts

Lego City Undercover (a.k.a.: Lego City Stories)

Ontwikkelaar: TT Fusion

Uitgever: Nintendo

Genre: Actie/Avontuur

Platforms: Wii U

Aantal spelers: 1

Release: 18 maart 2013

Demo:

Website:

Hey forummers,

Ik hoorde op de E3 dat er een Lego City Stories komt.

Is dit ook deel van Rockstar? En komt hier ook een Sub-forum over?

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 years later...

Vanaf vandaag/morgen niet langer exclusief voor Nintendo. De game is er nu ook voor Xbox One (ga ik morgen halen), PS4, PC (via Steam), Switch (als ik het goed heb), en de handhelds van Nintendo.

 

Wordt inderdaad door velen de Lego-versie van GTA genoemd, of ook wel GTL. En ik moet zeggen, van wat ik er tot nu toe van gezien heb, klopt dat ook wel. Er schijnen veel verwijzingen naar diverse films en games in te zitten, en het eerste wat het hoofdpersonage zegt is meteen een hele bekende; "There she is... LEGO City!" En dat zegt ie dan ook nog eens vanaf een vrachtschip terwijl het de haven binnen vaart. Klinkt wel heel bekend, nietwaar ;) 

 

Ik heb er veel zin in, ben altijd al fan geweest van LEGO-games, maar deze schijn beter te zijn dan wat er tot nu toe was.

Link to comment
Delen op andere websites

34 minuten geleden, Guardian1980 zei:

Vanaf vandaag/morgen niet langer exclusief voor Nintendo. De game is er nu ook voor Xbox One (ga ik morgen halen), PS4, PC (via Steam), Switch (als ik het goed heb), en de handhelds van Nintendo.

 

Wordt inderdaad door velen de Lego-versie van GTA genoemd, of ook wel GTL. En ik moet zeggen, van wat ik er tot nu toe van gezien heb, klopt dat ook wel. Er schijnen veel verwijzingen naar diverse films en games in te zitten, en het eerste wat het hoofdpersonage zegt is meteen een hele bekende; "There she is... LEGO City!" En dat zegt ie dan ook nog eens vanaf een vrachtschip terwijl het de haven binnen vaart. Klinkt wel heel bekend, nietwaar ;) 

 

Ik heb er veel zin in, ben altijd al fan geweest van LEGO-games, maar deze schijn beter te zijn dan wat er tot nu toe was.

Veel plezier met deze game.
Je zult er sowieso geen spijt van krijgen.


Ik vind het IMO nog steeds de beste LEGO game allertijden en heb hem destijds op de Wii U (uit)gespeeld. ;)

 

Bewerkt: door MovieGamer
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Van de week de verhaallijn volbracht, een erg leuk verhaal.

Spoiler

Een agent die ooit betrokken was bij de aanhouding van de grootste crimineel van de stad, wordt teruggehaald wanneer deze crimineel ontsnapt uit de gevangenis. Het slotstuk, het neerstorten van een spaceshuttle, is episch.

Nu de stad ontdekken, en op naar de 100%, maar dat zal nog heel lang duren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...