Jump to content

Vragen over GTAIII


GTAnewb

Recommended Posts

heren,

als nieuwe speler van het spel (gekregen van een vriend, die gebruikte 't niet meer, ik vond het wel grappig) zijn mij een paar dingen opgevallen:

- het is exact hetzelfde als Need For Speed Most Wanted! (qua vrij rondreiden, safehouse, racegames, en zelfs de besturing van de auto's) alleen kan je bij GTA ook lekker schieten!

- er zijn 2 missions die ik moet voltooien om verder te komen, maar het lukt me maar niet (en op www.gtamissions.com heb ik ze al bekeken):

payday for ray

GTA

iemand tips?

sorry als deze vragen al eerder op het forum gesteld zijn, ik heb het even doorzocht maar kon zo snel niks vinden!

greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo en welkom op het GTAForum!

Fijn om te zien dat er nog meer mensen zijn die GTA III spelen! :)

De missie 'Payday For Ray' is echt een kwestie van oefenen.. probeer de route een beetje in je hoofd te prenten, zodat je weet waar je heen moet na elk telefoontje.

Hetzelfde geldt eigenlijk voor 'Grand Theft Auto'. Probeer eerst rustig te kijken waar alle auto's zijn, en zodra je alle locaties weet, probeer je de missie opnieuw (maar dan zo snel mogelijk).

Omdat allebei de missies timers hebben kunnen ze best lastig worden, maar met een beetje geluk en oefenen moet het wel lukken!

Succes!!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook handig om altijd, naast gtamissions.com, ook naar WikiGTA te kijken. Dat is een online walkthrough, gemaakt door een selecte groep leden uit dit forum. Klik hier voor Pay Day for Ray. Klik hier voor Grand Theft Auto. De beste tips zijn voor beide missies dus dat je een snelle auto klaarzet (die je tevens vlakbij kan vinden) en bij Grand Theft Auto dat je niet te veel rekening houdt met de auto in goede staat af te leveren, aangezien er een Pay 'n' Spray vlakbij de garage is waar je deze moet afleveren.

Link to comment
Delen op andere websites

De beste tips zijn voor beide missies dus dat je een snelle auto klaarzet (die je tevens vlakbij kan vinden)

Dat scheelt een beetje tijd in het begin van de missie. Aangezien je, wanneer je een auto hebt "ingeleverd", toch de dichtstbijzijnde auto pakt.

Link to comment
Delen op andere websites

De beste tips zijn voor beide missies dus dat je een snelle auto klaarzet (die je tevens vlakbij kan vinden)

Dat scheelt een beetje tijd in het begin van de missie. Aangezien je, wanneer je een auto hebt "ingeleverd", toch de dichtstbijzijnde auto pakt.

Top heren, na 2 uurtjes gamen, een paar politie missie's (die zijn ook lachen) heb ik nu GTA voltooid, payday moet ik idd nog wat meer oefenen......

Link to comment
Delen op andere websites

Goed zo!

Ga zo door :)

Nou zo doorgaan kan ik niet zeggen, ik zit nou vast bij 'arm shortage' , is de enige missie die ik nog kan doen, en hij lukt me maar niet, wordt constant vermoord!

in het filmpje op gtamissions.com zet diegene de vrachtwagen voor de ingang, maar dat lukt mij nooit, en ik wordt er gek van !

greetz een gefrustreerde gamer!

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al op WikiGTA gekeken? Daar staan meerdere handige tips, zoals bijvoorbeeld de Rocket Launcher die je kan gebruiken en waarmee je erg veel schade kan toebrengen (zorg dan wel dat je niet vlak voor jezelf schiet of je gaat zelf dood). Wat je ook kan doen is bommen aan de ingang gooien, waardoor de Colombians onmiddellijk doodgaan als ze door de ingang komen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Goed zo!

Ga zo door :)

Nou zo doorgaan kan ik niet zeggen, ik zit nou vast bij 'arm shortage' , is de enige missie die ik nog kan doen, en hij lukt me maar niet, wordt constant vermoord!

in het filmpje op gtamissions.com zet diegene de vrachtwagen voor de ingang, maar dat lukt mij nooit, en ik wordt er gek van !

greetz een gefrustreerde gamer!

Haha, je kan hier verschillende dingen doen:

  • Voordat je "contact" maakt met Phil, kun je dus een vrachtwagen (of andere grote auto) voor de poort neerzetten.
  • Er staan verschillende "dumpsters", hierachter kun je eventueel dekking zoeken. (maar pas op: op een gegeven moment komen de Cubanen vanaf links)
  • En een bazooka doet inderdaad wonderen!! :)

Link to comment
Delen op andere websites

nu zit ik weer vast bij missie 49 LIBERATOR!!!.... die kartel jeep kan ik vinden, alleen binnen de hekken wordt ie direct kapot geschoten... :(

Gewoon uitstappen en een beschutte plek zoeken. Volgens mij is het in die missie wel te doen om uit te stappen, 1 of 2 Colombians neer te schieten en vervolgens zit je veilig. Dan gewoon één voor één de Colombians neerschieten en that's it. Wat voor wapen gebruik je? Het is namelijk wel aan te raden om redelijk zwaar geschut bij je te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

ja daar kwam ik ook achter, elke keer als ik uitstapte moest ik weer instappen, maar toen ik gewoon buiten de auto bleef en ze met een sniper neerschoot, bleef ik in de mission!

en ja, ik heb btw gta III REAL, en heb alle wapens al....... (cheat xD )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...