Jump to content

The Golden Guys Clan Talk


Bassieboy35

Recommended Posts

Mededeling






Na wat hebben gepuzzeld, nadenken en met Flixiee het erover hebben zijn we tot een conclusie gekomen.

We hebben een taakverdeling bedacht die handig is, makkelijker te gebruiken is, leuker is en jullie zijn minder van mij afhankelijk en het is wat overzichtelijker en dan ook nog duidelijker.

Dit zijn de volgende dingen:

-Iemand die zorgt voor de SA-MP server die zorgt voor nieuwe scripts, meetings (tijd en datum mag jezelf bepalen) je geeft ze dan ook meteen duidelijk aan in een post en geeft updates weer ik heb graag dat je het wat uitgebreid doet zodat mensen weten dat het belangrijker is.

-het hierbovenstaande geld hetzelfde voor IV en EFLC dus in totaal 3 mensen hebben we voordat nodig.

-Signatures en Awards worden apart gemaakt door iemand maar we moeten ook nog een logo hebben (iedereen mag deze maken je hebt er langer dan 2 weken voor tot 5 september dus maakt het uitgebreid ik ben hier wel wat strenger op omdat het uiteraard ons logo word), awards moeten wel per pb worden verstuurt en ook het logo dus hier hebben we een persoon voor nodig voor de awards en signatures. (Let op dit is niet helemaal fulltime omdat het uiteindelijk niet zo vaak nodig is)

Bezet

-Scriptschrijver voor filmpjes je mag hierbij het ook regisseren en beweren. (Let op! We willen graag hier een intro voor dat het een intro is van onze clan deze moet dus ook uitgebreid worden ;)) Bezet

Let goed op dat je een goede functie kiest dus niet dat je een goede signature maker bent en voor de IV taak kiest!

Ik zelf hou een beetje alles bij van de dingen die er gedaan moet worden maar nu ik 2 weken op vakantie ga zaterdag om precies te zijn komt het goed uit ;) zorg dat het georeerd blijft en dat het spelen gewoon door blijft gaan ;)

Bewerkt: door bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    812

  • BiglifeRPG

    448

  • Flixiee

    394

  • StijnGTA

    287

Even een kleine mededeling: Vanaf vandaag (17-08-'11) tot en met donderdag (18-08-'11) ben ik in België.

Niet dat het jullie waarschijnlijk veel uitmaakt :puh:, maar ik meld het even zodat jullie weten die twee dagen niet actief ben.

Het is eigenlijk niet zo'n lange tijd, maar in ieder geval veel plezier in de tussentijd ;)

Overigens, zoals jullie al weten, of misschien ook niet, ben ik de man van Beeld en Geluid van The Golden Guys Clan. Dus als jullie ideeën hebben, PB me maar :)

Zo, dit ziet er behoorlijk gelikt uit, al zeg ik het zelf :puh: Ik spreek jullie overmorgen wel, weltrusten ;)

Bewerkt: door Flixiee
Link to comment
Delen op andere websites

Xoex is het dan goed dat ik jouw de functie geef van signatures, awards en het logo?

En Flixiee jij voor het beeld en geluid om het zomaar te noemen (ik zelf ben nog bezig met een filmpje te bewerken volgensmij was jij daar wel bij met die trucks rijden)

oke dat doe ik ^_^

hoeveel pixel mag een logo eigelijk zijn ?

ik hou ook van video maken enzo dus daar kan ik als er extra hulp nodig is ook wel aan meehelpen

overgens fijne vakantie ! :)

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Welkom terug flixiee :bier:

Btw upernoob wil ook graag meehelpen met de signatures,awards etc

maar de leiders van IV,EFLC en SA moeten er ook nog komen ik kan eventueel zelf wel IV of EFLC opnemen maar SA moet echt iemand anders doen.

EDIT: ik snap niet waarvoor het geluid niet dat van het filmpje :cry:

ik heb er maar een ander nummer onder gezet wel bekend van RuneScape videos :bonk:

Bewerkt: door bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Dat nummer wordt er bij iedereen afgehaald :puh: Je zou het nummer kunnen versnellen of vertragen. Anyway, je kan dat toch zelf kiezen?

Ik heb onderhand m'n bewerking programma's onder de knie ;) Binnenkort een leuk verhaal verzinnen, en een script schrijven :D

Bewerkt: door Flixiee
Link to comment
Delen op andere websites

Ja had het nummer met YouTube converter gedownload en met Windows live movie maker erop gezet maar toen kreeg ik geen geluid?

Al een idee voor een plan

Ik zit een film te kijken hoor ik de tubular bells van bassie en Adriaan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...