Jump to content

The Golden Guys Clan Talk

Bassieboy35

Recommended Posts

• Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Bassieboy35

812

• BiglifeRPG

448

• Flixiee

394

• StijnGTA

287

Oh oké als het logo er is kunnen we al een stuk verder,

Ik ben best goed in het verzinnen van scripts maar dan moeten de anderen meewerken bij de opnames :puh: maar het is uiteraard jouwn taak ;)

Ideeën zijn altijd welkom ;)

Als ik het script heb geschreven zal ik een bericht plaatsen met beschikbare rollen en bijnodigde objecten.

Waarschijnlijk maak ik het script openbaar in een downloadbare PDF, tegen kopieërgedrag ;)

Nee, want school begint ook binnenkort.. *zucht*

En het is natuurlijk net zo leuk dat iedereen meedoet met de opnamens :)

Edited by Flixiee

Groot gelijk :tu: ik hoef volgensmij pas als laatst te beginnen maar had helaas ook het laatst vakantie ik vind het altijd jammer dat me ouders de laatste 2 weken gaan/willen en als ik terug ben heb ik nog een dag en dan is het weer volop beginnen en tegen een lang zwaar jaar aankijken :( wanneer begin jullie eigenlijk weer?

Ik wil het er niet over hebben..

Grapje :puh:

Ik moet de 23e weer aan de slag, en dan die donderdag en vrijdag ook nog op kamp.. Helemaal geen zin in :'(

HELP ME!!

Oh oké succes iniedergeval ;) ik zit dan op een warme plek in de buurt van montecarlo maar had graag een andere vakantieland gehad :puh:

Frankrijk is mooi :cry:

france-flag.jpg

^_^

Edited by BiglifeRPG

Ik ben vroeger heel veel naar Frankrijk geweest, vond het helemaal te gek daar :puh:

We hebben ook een huis daar, alleen wel jammer dat we er bijna nooit meer komen :(

Ik ben vroeger heel veel naar Frankrijk geweest, vond het helemaal te gek daar :puh:

We hebben ook een huis daar, alleen wel jammer dat we er bijna nooit meer komen :(

Waar in Frankrijk?

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...