Jump to content
Joriz

L.A. Noire “Nicholson Electroplating” DLC Trailer online!


De “Nicholson Electroplating” DLC zaak is binnenkort downloadbaar als DLC voor L.A. Noire. Om deze reden heeft Rockstar Games een trailer online gezet waarin is te zien waarom Biggs en Phelps op onderzoek uitgaan in de Nicholson Electroplating fabriek.

De “Nicholson Electroplating” DLC is beschikbaar ter download vanaf 21 juni voor een bedrag van $3.99 PSN / 320 MS Points, of gratis indien je Rockstar Pass hebt aangeschaft.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Leuk allemaal hoor die extra DLC's, alleen vindt ik het een beetje geldklopperij van Rockstar Games. Deze en de aankomende extra content hebben ze allemaal uit de originele versie geschrapt, zo kunnen ze die content weer als DLC verkopen. Slim gedaan natuurlijk, maar ik betaal niet voor niets 60 euro voor de hele game en dan wil ik wel alles kunnen spelen. Ik twijfel ook niet aan de inhoudt van de DLC's, die zullen vast en zeker weer van kwaliteitsniveau zijn.

Leuke trailer en deze Case zal ongetwijfeld de moeite waard zijn. Maar ik wacht liever op de "Reefer Madness" Vice Desk Case, toch een wat uitdagender gevoel bij. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk allemaal hoor die extra DLC's, alleen vindt ik het een beetje geldklopperij van Rockstar Games. Deze en de aankomende extra content hebben ze allemaal uit de originele versie geschrapt, zo kunnen ze die content weer als DLC verkopen. Slim gedaan natuurlijk, maar ik betaal niet voor niets 60 euro voor de hele game en dan wil ik wel alles kunnen spelen. Ik twijfel ook niet aan de inhoudt van de DLC's, die zullen vast en zeker weer van kwaliteitsniveau zijn.

Leuke trailer en deze Case zal ongetwijfeld de moeite waard zijn. Maar ik wacht liever op de "Reefer Madness" Vice Desk Case, toch een wat uitdagender gevoel bij. :)

Als je de Rockstar Pass koopt dan kan je alle DLC's gratis nemen, dus in plaats van telkens 4 euro te betalen kan je voor 9 euro ze allemaal in 1 keer kopen zonder nog een keer te betalen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuke trailer weer. Maar toch ga ik geen Rockstar Pass aanschaffen en geen extra DLC's meer. Ik ben voorlopig nog wel zoet om de 100% te halen, en heb daarnaast nog een paar games liggen waar ik echt eens mee aan de slag wil. Was het nou GTA geweest, dan was het een ander verhaal...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...