Jump to content

Sons of Anarchy


Jesperkaj

Recommended Posts

  • 3 weken later...

In het kader van een maandje gratis Netflix maar eens begonnen met deze serie.

Netflix is inmiddels niet meer gratis, maar ik blijf lekker toch kijken.

Net het tweede seizoen afgesloten. Wel een verrassend einde, maar het resulteert er wel in dat ik meteen ben verder gegaan met de eerste aflevering van seizoen 3. Netflix gaat momenteel t/m seizoen 6, dus ik hoop dat tegen de tijd dat ik dat heb gehaald, seizoen 7 ook zover is. Heerlijke serie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Bevat spoilers seizoen 5

Godverdomme wat was ik gisteren heel erg stil toen de dochter van Tig werdt verbrandt. En ik geef heel eerlijk toe ik moest een traantje laten toen Ope zichzelf opofferde. Echt fucking heftig....

Link to comment
Delen op andere websites

Bevat spoilers seizoen 5

Godverdomme wat was ik gisteren heel erg stil toen de dochter van Tig werdt verbrandt. En ik geef heel eerlijk toe ik moest een traantje laten toen Ope zichzelf opofferde. Echt fucking heftig....

Dat was inderdaad echt een heel erg heftige aflevering. Ope was echt een te gek personage in de serie.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een anekdote van mijn werk. Gisteren hadden twee collega's en ik een verdachte, die droeg een vest van de Sons of Anarchy. Maar niet zomaar eentje, het was een exacte kopie van die van Jax Teller, inclusief "V. PRESIDENT". De collega die deze serie niet kent zei "Leuk jack, hoor jij bij die MC?", waarop ik zei "Denk dat ie teveel Netflix heeft gekeken", waarop m'n andere collega heel hard begon te lachen. Het zag er wel grappig uit, een klein mannetje met dat vest.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha cool. Lijkt me best vet om zo'n cut te hebben. Maar wie weet wordt ik dan wel opgepikt door satudarah mannetjes :7 Die zouden hier in de buurt actief moeten zijn. Or so ive heard

Edit, iemand een paar honderd dollar over?

http://shop.fxnetworks.com/sons-of-anarchy-leather-fleece-highway-jacket/detail.php?p=373923&v=fx_shows_sons-of-anarchy_jacket

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Dankzij een vriendin deze serie vorige week leren kennen en ondertussen al aan seizoen 6. Damn boy _O_

Seizoen 6 valt tot nu toe toch maar wat tegen, hoop dat dat wel nog verbeterd. 

 

Edit: Nevermind.

Bewerkt: door Skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...