Jump to content

aanschaf gta III


niko.bellic

Recommended Posts

Een echte GTA-fan moet deze gewoon gespeeld hebben. Qua graphics is het natuurlijk niet je-van-het, maar ja, het is dan ook een game uit 2001 hè. Ik vond het erg leuk om te spelen, en leuk verhaal en bijzondere personages. En sommige missies waren best lastig, die had ik niet in één keer. Ik had zeker geen spijt van de aankoop; veel plezier ermee.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Heb hem eergisteren gekocht met de actie van steam (alle gta's voor 10 euro :dans:), als je een persoon bent die niet van lelijke graphics houdt raad ik je hem niet aan.

Ik zelf vind hem helemaal geweldig, tot nu toe vind ik dit de moeilijkste GTA. De missies zijn leuk maar dus een beetje moeilijk. Leuke muziek de sfeer is wat minder dan een andere GTA (lucht is erg grauw) maar als je je inleeft in de tijd dat die uitkwam is die geweldig.

Hoop dat je er wat aan hebt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb hem eergisteren gekocht met de actie van steam (alle gta's voor 10 euro :dans:), als je een persoon bent die niet van lelijke graphics houdt raad ik je hem niet aan.

Ik zelf vind hem helemaal geweldig, tot nu toe vind ik dit de moeilijkste GTA. De missies zijn leuk maar dus een beetje moeilijk. Leuke muziek de sfeer is wat minder dan een andere GTA (lucht is erg grauw) maar als je je inleeft in de tijd dat die uitkwam is die geweldig.

Hoop dat je er wat aan hebt ;)

had ik ook zo gehoopt in lcs is het ook een beetje zo en toen ik wist dat gta 3 in lc afspeelt dacht ik van :tu: lc is geweldig zeker het sfeer en het weer regen mist enz. en graphics kunne me ni schele als ik iv me sa vergelijk word sa beter

Bewerkt: door norik
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het een superaanrader :tu: Ik vind net als Bas, het de moeilijkste gta, maar dat zorgt er niet voor dat hij stom is. De graphics zijn ook niet slecht (vind ik).

Een beetje lelijk, maar het valt niet op.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...