Jump to content

aanschaf gta III


niko.bellic

Recommended Posts

Dan zal ik ook even een positieve reactie geven. Ik vind het een aanrader! Een game die je als GTA-fan zeker niet mag missen. Het heeft een goed verhaal, vreemde personages die verder prima bij de sfeer passen. De graphics moet je natuurlijk niet met de games van nu vergelijken, het is natuurlijk wel een game uitgekomen in 2001 hè. Als je meer screens wil zien moet je zeker eens hier en hier kijken.

En als je nog meer positieve reacties zoekt, moet je dit topic eens bekijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil het niet verpesten.

maar je zei,wie wat van het spel vind.

Mijn menig.

Ik vind hem niet zo leuk.

De graphics zijn ook ietsjes slechter.

En de auto's gaan snel kapot.

Weinig tijd.

En daarmee bedoel ik. Je krijgt bijvoorbeeld 1:00 minuut om iemand te doodden.

En je moet goed de wegen onthouden.(de kaart is ook eenvoudig)

Sorry voor de negatieve opmerkingen.

Maar dan weet je ook wat de nadelen zijn. :D

Ik raad hem zelf persoonlijk niet aan.:7

Link to comment
Delen op andere websites

En dan kom ik weer met een tegenstrijdig bericht...

Het spel kan best moeilijk zijn,maar als je de tijd er in wil steken is dat juist een pluspunt.

Zoals eerder al hier gezegt de personages zijn lekker mystrieus en past dus heel goed bij de sfeer van de maffia en de onderwereld.

Nogmaals als je in diet spel de tijd wilt steken is het leuk,als je het snel wilt uitspelen is dit spel een ware flop.

Ik heb hem overegens ook nog niet uitgespeeld, mijn percentage is 55,5

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor late reactie maar dit topic mach toch niet gesloten wie weet wil er iemand nog een vraag stellen hierover of noch een mening dus vergist dit mag toch open blijven.

@myron: niet erg hoor en je verpest het helemaal niet ik wil ook niet denken dat het alles heeft en daarna zien dat nog ergens een minpunt is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb dit spel nu een tijdje. Voor een paar knaken uit de budgetbak gevist. Voor het geld hoef je het niet te doen.

Eens wat mee gestoeid en een aantal missies gedaan. De eerste missies zijn wel te doen. Er zitten inderdaad wel lastige bij.

Ik vind het op zich wel een leuk spel. Alleen het hoofdpersonage heeft maar weinig smoel, om het zo maar te zeggen. 't is geen persoonlijkheid zoals tommy of carl.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb dit spel nu een tijdje. Voor een paar knaken uit de budgetbak gevist. Voor het geld hoef je het niet te doen.

Eens wat mee gestoeid en een aantal missies gedaan. De eerste missies zijn wel te doen. Er zitten inderdaad wel lastige bij.

Ik vind het op zich wel een leuk spel. Alleen het hoofdpersonage heeft maar weinig smoel, om het zo maar te zeggen. 't is geen persoonlijkheid zoals tommy of carl.

Op het moment dat GTAIII uit kwam was dat ook helemaal niet gebruikelijk dat de hoofdpersoon tekst had. Dat was in GTA VC heel revolutionair.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...