Jump to content

Eredivisie 2011/2012


Dutchy3010

Recommended Posts

Wat een geweldige topper net tussen Feyenoord en PSV. De wedstrijd had eigenlijk in een gelijkspel moeten eindigen maar helaas trok PSV, mede door miscommunicatie bij Feyenoord achterin, aan het langste eind. Maargoed Feyenoord tankt wel vertrouwen natuurlijk. Domme actie van Fernandez, die zal vermoedelijk wel een paar wedstrijden schorsing krijgen (als hij uberhaupt nog geschorst kan worden), maar verder een hele goede pot gespeeld met 2 goals. En wat is dat publiek van PSV triest trouwens. Als ze voorstaan gaan ze winnen, als de 2-2 valt gaan ze de eigen spelers lopen uitfluiten en als de 3-2 valt zijn ze ineens weer kampioen.. Begrijpen ze zelf nog wel waar ze mee bezig zijn? Ga gewoon achter je ploeg staan en loop niet zo te janken. Het Feyenoord uitvak gaf de ploeg ook gewoon een staande ovatie ondanks het verlies.

En die Wijnaldum wat een nsb-er is dat. Beetje het hardst juichen van iedereen, die mag van mij ook eens z'n kruisbanden scheuren ofzo.

Maargoed al met al een leuk voetbalmiddagje.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    27

  • BoerTijger

    27

  • Guardian1980

    20

  • NandroDavids

    19

Wat een geweldige topper net tussen Feyenoord en PSV. De wedstrijd had eigenlijk in een gelijkspel moeten eindigen maar helaas trok PSV, mede door miscommunicatie bij Feyenoord achterin, aan het langste eind. Maargoed Feyenoord tankt wel vertrouwen natuurlijk. Domme actie van Fernandez, die zal vermoedelijk wel een paar wedstrijden schorsing krijgen (als hij uberhaupt nog geschorst kan worden), maar verder een hele goede pot gespeeld met 2 goals. En wat is dat publiek van PSV triest trouwens. Als ze voorstaan gaan ze winnen, als de 2-2 valt gaan ze de eigen spelers lopen uitfluiten en als de 3-2 valt zijn ze ineens weer kampioen.. Begrijpen ze zelf nog wel waar ze mee bezig zijn? Ga gewoon achter je ploeg staan en loop niet zo te janken. Het Feyenoord uitvak gaf de ploeg ook gewoon een staande ovatie ondanks het verlies.

En die Wijnaldum wat een nsb-er is dat. Beetje het hardst juichen van iedereen, die mag van mij ook eens z'n kruisbanden scheuren ofzo.

Maargoed al met al een leuk voetbalmiddagje.

Totaal met je eens. Fernandez kan trouwens gewoon geschorst worden, hij kreeg namelijk geel voor commentaar op de leiding. Deze kaart staat dus niet in verband met zijn eerder gemaakte kopstoot. Ik verwacht wel minimaal vijf wedstrijden schorsing voor hem. Wijnaldum mag van mij inderdaad wel een beste schop krijgen, net als die blonde aap voorin. Vreselijke voetballer.

Nja, was wel mooie wedstrijd. Beetje jammer van de fouten achterin bij de tweede en derde tegengoal...

Link to comment
Delen op andere websites

2e goal van Feyenoord was ook een ongelofelijke blunder van PSV achterin.. Fernandez kan alleen geschorst worden zodra de aanklager van betaald voetbal het incident onderzoekt. Wat hoogstens wel het geval zal worden. Maar het was een echte topper.

Link to comment
Delen op andere websites

Totaal met je eens. Fernandez kan trouwens gewoon geschorst worden, hij kreeg namelijk geel voor commentaar op de leiding. Deze kaart staat dus niet in verband met zijn eerder gemaakte kopstoot. Ik verwacht wel minimaal vijf wedstrijden schorsing voor hem. Wijnaldum mag van mij inderdaad wel een beste schop krijgen, net als die blonde aap voorin. Vreselijke voetballer.

Nja, was wel mooie wedstrijd. Beetje jammer van de fouten achterin bij de tweede en derde tegengoal...

Uiteraard kan en wordt hij geschorst als de gele kaart voor commentaar was. Maar hoe weten we dat? Dat hoorde ik de commentator van dienst ook zeggen maar we kunnen toch niet in het hoofd van die scheids kijken? Of heeft hij later nog bevestigd dat het voor praten was?

Link to comment
Delen op andere websites

Totaal met je eens. Fernandez kan trouwens gewoon geschorst worden, hij kreeg namelijk geel voor commentaar op de leiding. Deze kaart staat dus niet in verband met zijn eerder gemaakte kopstoot. Ik verwacht wel minimaal vijf wedstrijden schorsing voor hem. Wijnaldum mag van mij inderdaad wel een beste schop krijgen, net als die blonde aap voorin. Vreselijke voetballer.

Nja, was wel mooie wedstrijd. Beetje jammer van de fouten achterin bij de tweede en derde tegengoal...

Uiteraard kan en wordt hij geschorst als de gele kaart voor commentaar was. Maar hoe weten we dat? Dat hoorde ik de commentator van dienst ook zeggen maar we kunnen toch niet in het hoofd van die scheids kijken? Of heeft hij later nog bevestigd dat het voor praten was?

Nee, is volgens mij na de tijd niet bevestigd. Maar het moet ongeveer wel dat die gele kaart voor praten is, anders kreeg hij de kaart erg laat. Dus ik ga er van uit dat Fernandez in ieder geval nog een paar wedstrijden aan de kant kan zitten. Gelukkig hebben we dan nog Cissé (snap niet dat die niet speelde trouwens), Achahbar etc. Guidetti er weer bij.

Trouwens, aan de mensen die zeiden dat Feyenoord afhankelijk is van Guidetti; deze wedstrijd bewijst het tegendeel. Speelde redelijk goed, maar door fouten achterin is eigenlijk verloren. Wedstrijd ging heel gelijk op.

Link to comment
Delen op andere websites

Totaal met je eens. Fernandez kan trouwens gewoon geschorst worden, hij kreeg namelijk geel voor commentaar op de leiding. Deze kaart staat dus niet in verband met zijn eerder gemaakte kopstoot. Ik verwacht wel minimaal vijf wedstrijden schorsing voor hem. Wijnaldum mag van mij inderdaad wel een beste schop krijgen, net als die blonde aap voorin. Vreselijke voetballer.

Nja, was wel mooie wedstrijd. Beetje jammer van de fouten achterin bij de tweede en derde tegengoal...

Uiteraard kan en wordt hij geschorst als de gele kaart voor commentaar was. Maar hoe weten we dat? Dat hoorde ik de commentator van dienst ook zeggen maar we kunnen toch niet in het hoofd van die scheids kijken? Of heeft hij later nog bevestigd dat het voor praten was?

Nee, is volgens mij na de tijd niet bevestigd. Maar het moet ongeveer wel dat die gele kaart voor praten is, anders kreeg hij de kaart erg laat. Dus ik ga er van uit dat Fernandez in ieder geval nog een paar wedstrijden aan de kant kan zitten. Gelukkig hebben we dan nog Cissé (snap niet dat die niet speelde trouwens), Achahbar etc. Guidetti er weer bij.

Trouwens, aan de mensen die zeiden dat Feyenoord afhankelijk is van Guidetti; deze wedstrijd bewijst het tegendeel. Speelde redelijk goed, maar door fouten achterin is eigenlijk verloren. Wedstrijd ging heel gelijk op.

Tegen Ajax (1-1) was het ook zonder Guidetti, Feyenoord speelde toen ook erg sterk. Feyenoord kan zeker wel zonder Guidetti.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze verliezen toch punten als hij er niet is. Als hij er gister wel bij was, hadden die paar kansen er misschien wel in gegaan. Maar dat zullen we nooit weten. Ik geloof er ook niet in dat Feyenoord afhankelijk is van Guidetti, ze spelen hoogstens beter als hij er wel bij is.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, dat was weer een heerlijk voetbalmiddagje. Ajax had moeite met Roda JC, maar zoals het een ware kampioen betaamt wordt ook zo'n wedstrijd 'gewoon' met 4 - 1 gewonnen. Gelukkig liet Ebecilio ook eindelijk eens zien waarom hij bij Ajax speelt, want daar was ik tot nu toe nog niet erg blij mee.

PSV - FC Twente is net in 2 - 6 geëindigd na een 0 - 4 ruststand. Douglas pakte in de 50e minuut rood door na te trappen, de ongelofelijke mongool. Dan sta je met 0 - 4 voor, zit de bondscoach op de tribune en dan doe je zoiets. Hij is gelukkig nog niet speelgerechtigd voor Oranje, maar wat mij betreft komt 'ie er ook niet bij wanneer dat wel het geval is. Echt, die man kan zich gewoon niet beheersen. Slecht dat PSV zo weinig met de man-meer-situatie deed. Zelfs met Vennegoor erin lukte het Mertens en Labyad niet om een corner fatsoenlijk voor de goal te krijgen. Dat mag niet als je bij PSV speelt.

Twente is nu de topfavoriet voor de titel, maar ik hou toch nog altijd hoop op Ajax. Een paar weken geleden was de achtergrond groter, en stonden we achter meer clubs. Langzaamaan klimmen we weer, net als vorig seizoen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ebecilio de slechtse ajax aanvaller scoort er 3 met zen linkerbeen, alledrie prachtige goals, wat een rare wereld :7

PSV-FC Twente.....

Tja iemand op school kan een flinke uitlach partij van mij verwachten.... :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

het grappige is als ajax verliest dan hoor je de psvers alleen maar lachen en dom doen enzo en nu zijn ze zo zwaar vernedert en nu durft niemand meer iets te zeggen whaha :7:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

het grappige is als ajax verliest dan hoor je de psvers alleen maar lachen en dom doen enzo en nu zijn ze zo zwaar vernedert en nu durft niemand meer iets te zeggen whaha emo.gifschater.gif

Jij moet een keer wat minder irritant gaan doen jongen, want jij zit alleen maar andere belachelijk te maken!

Link to comment
Delen op andere websites

het grappige is als ajax verliest dan hoor je de psvers alleen maar lachen en dom doen enzo en nu zijn ze zo zwaar vernedert en nu durft niemand meer iets te zeggen whaha :7:schater:

Gelukkig zijn de ajacieden zo niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...